Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2012 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Download Sinister Souls @ Q-Base 2012:
http://www50.zippyshare.com/v/42053636/file.html

Tracklist:
1. ID
2. I:Gor - Ice Breaker (Counterstrike Remix)
3. ID
4. ID
5. ID
6. Counterstrike - Tear Your Soul Apart (Cooh Remix)
7. ID
8. ID
9. ID
10. Dub Elements & eRRe - Pop Im (The Panacea VIP)
11. ID
12. ID
13. Sinister Souls - Let Me In
14. Sinister Souls vs Gein vs Bratkilla - Parasite Bandit
15. DJ Hidden - Dying Star
16. ID
17. ID
18. Sinister Souls - The Highest Technology (Qore 3.0 OST)
19. ID
20. ID
21. Sinister Souls & eRRe - We R Killers
22. The Outside Agency - The Price Is Right
23. Cooh - Sezon
24. The Outside Agency & Forbidden Society - This Never Happened
25. Sinister Souls & The Outside Agency - Perfect Organism
26. I:Gor - Testify

X. Sinister Souls & Erre - We R Killers
X. Sinister Souls - Stattlecar Spectacula

Dacht ik ook nog :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2012 16:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

staat aan. ben er niet bekend mee, maar klinkt lekker :D

edit: WAARSCHUWING: Er zit een irritante MC in deze liveset. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2012 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

delange schreef:
staat aan. ben er niet bekend mee, maar klinkt lekker :D

edit: WAARSCHUWING: Er zit een irritante MC in deze liveset. xd

Ja wat een gestoord irritante vent die MC Dart :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2012 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

delange schreef:
edit: WAARSCHUWING: Er zit een irritante MC in deze liveset. xd

Dart...de enige MC waar ik me op een feest echt aan heb zitten ergeren (tijdens Hidden & Eye-D op PRSPCT XL15...jezus wat erg was dat. Hield op Defqon gelukkig wel grotendeels zijn bek). Geeft trouwens ook wel aan dat ik niet veel HS MCs mee heb gemaakt xd

Maar goed, simpelweg gruwelijke muziek dit, heerlijk :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2012 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1. ID
2. I:Gor - Ice Breaker (Counterstrike Remix)
3. ID
4. ID
5. ID
6. Counterstrike - Tear Your Soul Apart (Cooh Remix)
7. ID
8. ID
9. ID
10. Dub Elements & eRRe - Pop Im (The Panacea VIP)
11. ID
12. ID
13. ID
14. Sinister Souls vs Gein vs Bratkilla - Parasite Bandit
15. DJ Hidden - Dying Star
16. ID
17. ID
18. Sinister Souls - The Highest Technology (Qore 3.0 OST)
19. ID
20. ID
21. Sinister Souls & eRRe - We R Killers
22. The Outside Agency - The Price Is Right
23. Cooh - Sezon
24. The Outside Agency & Forbidden Society - This Never Happened
25. Sinister Souls & The Outside Agency - Perfect Organism
26. I:Gor - Testify


Ongeveer...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2012 19:41 
 
Hardtraxx Addict

Meh, ze zijn wel erg eentonig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 08:47 
 
Hardtraxxer

Had hem gister al op lsdb zien staan, maar na 5 minuten weer afgezet... Wat is die mc irritant zeg, is toch niet te luisteren zo..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 09:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

in het verkeerde topic :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 21:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
in het verkeerde topic :x


Betere suggestie? :P Maar snap het wel, het is vooral Drum n Bass en dat is de laatste jaren toch meer naar Hardcore geslopen door de opkomst van Crossbreed.

Vette set, niet kunnen horen op Q-Base zelf helaas, maar het is zeker dat deze heren erg goed bezig zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2012 13:16 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Bij deze een update van de lijst, kweet niet 1/2/3 wat m'n counterpart draaide op de nog lege ID plekken. Maar goed, tis iig iets! Enjoy. :)

1. Sinister Souls & Erre - Tuh Tuh Duh
2. I:Gor - Ice Breaker (Counterstrike Remix)
3. ID
4. ID
5. Sinister Souls - Live It Up
6. Counterstrike - Tear Your Soul Apart (Cooh Remix)
7. Sinister Souls - Natural Selection
8. Limewax - Agent Orange
9. Sinister Souls - Release The Sexslave
10. Dub Elements & eRRe - Pop Im (The Panacea VIP)
11. Skitt B - Anger Management VIP
12. ID
13. Existh - Astroid
14. Utopia - Scan Me
15. Noisia - Diplodocus (Kill The Noise Remix)
16. Sinister Souls - Let Me In
17. Sinister Souls vs Gein vs Bratkilla - Parasite Bandit
18. DJ Hidden - Dying Star
19. Sinister Souls - Stattlecar Spectacula
20. Brainpain - Metal Hammer
21. Sinister Souls - The Highest Technology (Qore 3.0 OST)
22. Perfecta & Save the Rave - Pill U (Sinister Souls Remix)
23. Evol Intent - Real Talk
24. Sinister Souls & eRRe - We R Killers
25. The Outside Agency - The Price Is Right
26. Cooh - Sezon
27. The Outside Agency & Forbidden Society - This Never Happened
28. Sinister Souls & The Outside Agency - Perfect Organism
29. I:Gor - Testify
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2012 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hellblazer schreef:
AniThing schreef:
in het verkeerde topic :x


Betere suggestie? :P Maar snap het wel, het is vooral Drum n Bass en dat is de laatste jaren toch meer naar Hardcore geslopen door de opkomst van Crossbreed.

Vette set, niet kunnen horen op Q-Base zelf helaas, maar het is zeker dat deze heren erg goed bezig zijn!


mja tis geen hardcore :innocent:

dus volgens velen hier hoort het dan in het overige muziek topic :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2012 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sinister Souls op HT? Goed bezig :clap: helden, ook die set woensdag weer. Jammer dat ik ondanks gewonnen kaarten niet naar de album release party kan, dan gaat r_AW net voor. Maar ook deze set is weer lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2012 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Sinister Souls op HT? Goed bezig :clap: helden, ook die set woensdag weer. Jammer dat ik ondanks gewonnen kaarten niet naar de album release party kan, dan gaat r_AW net voor. Maar ook deze set is weer lekker.


win je kaarten ga je nie eens........ :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2012 15:50 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Sinister Souls op HT? Goed bezig :clap: helden, ook die set woensdag weer. Jammer dat ik ondanks gewonnen kaarten niet naar de album release party kan, dan gaat r_AW net voor. Maar ook deze set is weer lekker.


:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2012 16:00 
 
Hardtraxx Addict

Sinister Souls schreef:
Steffnov schreef:
Sinister Souls op HT? Goed bezig :clap: helden, ook die set woensdag weer. Jammer dat ik ondanks gewonnen kaarten niet naar de album release party kan, dan gaat r_AW net voor. Maar ook deze set is weer lekker.


:thumbup:

Gaaf!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2012 16:04 
 

Vond het live best wel leuk ja! Gaaf idd dat we nog eckte eckte artiesten op HT krijgen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2012 16:18 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Gaaf idd dat we nog eckte eckte artiesten op HT krijgen :P


Loopt monsieur Hidden hier niet ergens rond? Of is dat alleen partyflock.

We zijn niet enorme forumsletten, maar ik kon het niet laten om die ID's op te vullen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2012 16:22 
 

Sinister Souls schreef:
kaboem schreef:
Gaaf idd dat we nog eckte eckte artiesten op HT krijgen :P


Loopt monsieur Hidden hier niet ergens rond? Of is dat alleen partyflock.

We zijn niet enorme forumsletten, maar ik kon het niet laten om die ID's op te vullen ;)



Tijd om maar een beetje te gaan forum sletten!


Hidden inderdaad alleen op PF geloof ik.


edit: nu jullie er toch zijn, hebben jullie ook niet een hekel aan die mc dart? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2012 16:28 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
edit: nu jullie er toch zijn, hebben jullie ook niet een hekel aan die mc dart? :P


Raymond is imo een geschikte MC, die nog een betere flow heeft dan het grootse deel van de MC wereld. Maar goed, meestal horen we er niks van aangezien de MC het meerderdeel van de tijd niet is doorgelust naar de monitors op t podium.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2012 16:31 
 

Sinister Souls schreef:
kaboem schreef:
edit: nu jullie er toch zijn, hebben jullie ook niet een hekel aan die mc dart? :P


Raymond is imo een geschikte MC, die nog een betere flow heeft dan het grootse deel van de MC wereld. Maar goed, meestal horen we er niks van aangezien de MC het meerderdeel van de tijd niet is doorgelust naar de monitors op t podium.



Wou dat wij als publiek zijnde het niet konden horen :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2012 18:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sinister Souls schreef:
kweet niet 1/2/3 wat m'n counterpart draaide op de nog lege ID plekken.

Is dit Fred of Adriaan ? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2012 18:40 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Fred ;) Maar Aad heeft ook de login, dus t kan goed zijn dat t de volgende keer Aad is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2012 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sinister Souls schreef:
Fred ;) Maar Aad heeft ook de login, dus t kan goed zijn dat t de volgende keer Aad is.

Held! :worship: Zegt 't je genoeg als ik zeg 'hou me ijsje eens vast' ? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2012 20:23 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Sinister Souls schreef:
Fred ;) Maar Aad heeft ook de login, dus t kan goed zijn dat t de volgende keer Aad is.

Held! :worship: Zegt 't je genoeg als ik zeg 'hou me ijsje eens vast' ? :P



Hahaha, wat? Refresh my memory..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2012 19:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vet setje :worship:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore