Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2012 15:19 
 
Hardtraxxer




Twitter @SergioCobas
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2012 15:46 
 

haaaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2012 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Looking for a label? PM me
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2012 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

melodie (in de break) doet me veel denken aan Hellseeker & Artek - No Humanity

verder niet veel over te zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 22:31 
 

ik mis hier een beetje het liveset gedeelte xd
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore