Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2018 11:46 
 
Hardtraxx Veteran

Download TITEL_HIER:


Tracklist (netjes gejat van LSDB):
1. ID (Linkin Park - Crawling (ID Remix))
w/ Sefa @ Piano
2. Maissouille - anthem FSVP 2015 (sefa Remix)
3. Dr. Peacock - Muzika (Sefa Remix)
4. Re-Style - Get It Crackin (Sefa Remix)
w/ Sefa @ Piano
5. ID (Sefa - ID)
6. ID (Sefa & D-Sturb - TBA)
7. Sefa - Follow
w/ Sefa @ Piano
8. Sefa & Rooler - Survive The Streets
w/ Bulletproof & Partyraiser - Monster (Sefa Remix)
w/ Sefa & Crypton - Oscar van Hemel
9. Sefa - Suffering Matters
w/ Sefa @ Piano
10. Deus Vult - Deus Vult (1)
11. Sefa - Leven = Lijden
12. Sefa - Schopenhauer
w/ Ludovico Einaudi - Dietro Casa by Sefa @Piano
13. ID (Sefa - ID)
14. ID (Sefa - ID)
15. Hilight Tribe - Free Tibet (Vini Vici Remix)
16. ID (Sefa - ID)
17. Sefa - Lost In Thoughts
w/ Sefa @Piano
18. Sefa & Crypton - Nobody Knows
19. Zyklon - Shitty Track
20. Rebelion - Dead Wrong (REBEL[UT]ION Live Edit)
w/ Radium - Rockin Fire
21. ID (Sefa & Dr. Peacock - ID) (2)
22. Dam - Hardcority (Sefa Edit) (2)
23. Hilight Tribe - Free Tibet (Vini Vici Remix)
24. ID (NSD - ID)
w/ ID - ID
w/ Cryogenic - Mot#3rf$ck3r
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 23:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een heerlijk setje, tof om die jongen er zelf ook zo van te zien genieten. Misschien toch wel een bezoekje waard op Defqon als de timetable het toelaat :thumbsup: :thumbsup:

Oh is die plaat met die "the human mind" sample op het einde die Peacock-Sefa ID? Jezus christus wat een bizar harde kick, ben benieuwd hoe dat live moet gaan :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2018 10:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja geweldig dit :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2018 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bastiaan schreef:
Ik snap niet hoe mensen dit niet vet kunnen vinden


Heel makkelijk. Het is namelijk bovenal gewoon gruwelijk simpele muziek met kicks die maar voor de helft afgemaakt zijn en daardoor geen enkele daadwerkelijke impact hebben. Maar dat zit gewoon vastgeroest in dat genre. Neem die "bizar harde kicks" zoals Mr. Beenham ze omschrijft, dat is echt weinig meer dan een portie geblaas en gebrom in lege ruimte (en veel meer dan kicks + vage samples is het echt niet). En dat is prima als het je ding is, maar het is echt niet iets wat je "niet vet kunt vinden".
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2018 14:04 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het feit dat het simpele gerecyclede kicks zijn, het gros van de platen bestaan uit gesampelede/gejatte muziek maakt het kut. Ik vind het boven dingen van bijv. Peacock oid staan.

Maar als ik degelijke Frenchcore wil kijk ik wel naar The Speed Freak, Radium e.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2018 16:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Bastiaan schreef:
Ik snap niet hoe mensen dit niet vet kunnen vinden


Heel makkelijk. Het is namelijk bovenal gewoon gruwelijk simpele muziek met kicks die maar voor de helft afgemaakt zijn en daardoor geen enkele daadwerkelijke impact hebben. Maar dat zit gewoon vastgeroest in dat genre. Neem die "bizar harde kicks" zoals Mr. Beenham ze omschrijft, dat is echt weinig meer dan een portie geblaas en gebrom in lege ruimte (en veel meer dan kicks + vage samples is het echt niet). En dat is prima als het je ding is, maar het is echt niet iets wat je "niet vet kunt vinden".


Neem je nu gewoon mijn gender aan ?!?!?!!!!1!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2018 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg leuk om te luisteren en naar te kijken dit. Dat het wat simpel is maakt me niet zoveel uit. Het is iedergeval muzikaler dan de meeste hardcore van tegenwoordig
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2018 21:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Deze simpele verdient er blijkbaar zijn geld mee en het publiek vind het nog te pruimen ook. Happy hardcore me een hedendaagse kick. Nou ja kick :( :( Ik zet wel weer een gouwe ouwe van Tommyknocker op. (Nocturmal Rituals) (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2018 21:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind dit dus echt kut. Groetjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2018 11:43 
 
Hardtraxx Addict

Svbtwee schreef:
Ja geweldig dit :worship:


Dit :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2018 12:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Erg leuk om te luisteren en naar te kijken dit. Dat het wat simpel is maakt me niet zoveel uit. Het is iedergeval muzikaler dan de meeste hardcore van tegenwoordig


Vind je het gek als hij muzikale stukken ript en plakt in z'n platen. Dan kan iedereen wel muzikaal zijn.

Hij is goed met de piano, dat wel. Maar veel is ook gewoon ript.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2018 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beter goed gejat dan slecht bedacht :P. Heb dit veel liever dan al die uptempo rommel
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 16:18 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hij heeft sowieso een sprong voor op de rest van de uptempo/frenchcore scene atm omdat hij inderdaad dat zelf toevoegt.

Maar als je dat doet snap ik dan nog niet de nood om andere stukken muziek te rippen, als je dit zelf al kan maken.

Vergelijk dat met een Ophidian die ook enorme stukken op zijn piano maakt, maar dit wel in een volledig eigen en elke keer andere plaat gooit en niet telkens het zelfde doet.
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore