Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 18:53 
 

Sandy Warez @ Elements Festival Promo Mix
http://www8.zippyshare.com/v/88114806/file.html

Tracklist:
01. ID
02. ID
03. ID
04. ID
05. I:gor-Coretoon
06. ID
07. AK-Industry - Evil Blood
08. ID
09. ID
10. ID
11. ID
12. ID
13. N-Vitral - Welcome to the Killzone
14. ID
15. ID
16. Section Grabuge - Fuck 'Em All
17. Hellfish - Sex Machine
18. The Sickest Squad - In 80
19. ID
20. Exagon & The Unknown - Fuck My Enemy
21. ID
22. The Sickest Squad feat. Randy - I Will Find You
23. ID
24. The Sickest Squad - New Shit
25. ID
26. Marcus Decks and Dr. Peacock - Wanna Play A Game
27. ID
28. ID

Een set zoals je van Sandy Warez gewend bent... Heel veel ID's.
Ik heb hem al geluisterd en vond hem zeker aan te raden! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Een set zoals je van Sandy Warez gewend bent... Heel veel ID's.


Hoezo kopieer je comments van anderen en vertaal je deze? :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 21:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Chris Two schreef:
Een set zoals je van Sandy Warez gewend bent... Heel veel ID's.


Hoezo kopieer je comments van anderen en vertaal je deze? :')

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 21:58 
 

Dakpan schreef:
Chris Two schreef:
Een set zoals je van Sandy Warez gewend bent... Heel veel ID's.


Hoezo kopieer je comments van anderen en vertaal je deze? :')

Omdat ik precies hetzelfde dacht als wat die vent daar zei

Sandy Warez staat erom bekend om heel veel ID's in z'n sets te mikken en dat maakt z'n sets zo speciaal en mooi
Maar goed, schijnbaar waarderen jullie zulke comments niet.. ga nu maar weer lekker op hardstyle huppelen... tantoe skeere boys dat jullie zijn

IB4T shit begins..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 13:03 
 

Chris Two schreef:
Dakpan schreef:
Chris Two schreef:
Een set zoals je van Sandy Warez gewend bent... Heel veel ID's.


Hoezo kopieer je comments van anderen en vertaal je deze? :')

Omdat ik precies hetzelfde dacht als wat die vent daar zei

Sandy Warez staat erom bekend om heel veel ID's in z'n sets te mikken en dat maakt z'n sets zo speciaal en mooi
Maar goed, schijnbaar waarderen jullie zulke comments niet.. ga nu maar weer lekker op hardstyle huppelen... tantoe skeere boys dat jullie zijn

IB4T shit begins..


Zijn helemaal niet veel ID's, je kent gewoon die platen niet :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 20:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Dakpan schreef:
Chris Two schreef:
Een set zoals je van Sandy Warez gewend bent... Heel veel ID's.


Hoezo kopieer je comments van anderen en vertaal je deze? :')

Omdat ik precies hetzelfde dacht als wat die vent daar zei

Sandy Warez staat erom bekend om heel veel ID's in z'n sets te mikken en dat maakt z'n sets zo speciaal en mooi
Maar goed, schijnbaar waarderen jullie zulke comments niet.. ga nu maar weer lekker op hardstyle huppelen... tantoe skeere boys dat jullie zijn

IB4T shit begins..


Ja jij bent eckte Sandy Warez kenner natuurlijk hahaha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 22:43 
 

Wat wil je bewijzen Dakpan... just say it.

Ik neem elk SW setje mee... draait goede industrial en kan ik erg waarderen
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 07:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eckte eckte
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore