Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 05:53 
 
Hardtraxxer

Download Sandy Warez @ DefQon.1 2008 (14-06-2008):

http://www.filesonic.com/file/1284812821
http://uploaded.to/file/k82ruqhh

Tracklist:
coming soon
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 11:09 
 

:list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 12:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gaan we weer... Kunnen we die lui niet gewoon een flinke schop onder hun forumhol geven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 13:18 
 

TakkU schreef:
Gaan we weer... Kunnen we die lui niet gewoon een flinke schop onder hun forumhol geven?

of gewoon een ban
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 13:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

DarkestSymphony schreef:
TakkU schreef:
Gaan we weer... Kunnen we die lui niet gewoon een flinke schop onder hun forumhol geven?

of gewoon een ban

Jongens,... hun posten tenminste setjes -.- Wees blij
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 22:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Defqon1 2008 en er is nog steeds geen tracklist van? :lol: Dan hoeven we die denk ik ook niet te verwachten. Hij gaat mee, t is immers toch Sandy Warez :woot:


Het is pas gister uitgezonden. Raar dat ze gewoon een mirror maken van mijn upload. Ohja voor de centjes :lol:

Nja hier de originele link dan maar:

http://www3.zippyshare.com/v/80753359/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 11:27 
 

roberttt schreef:
DarkestSymphony schreef:
TakkU schreef:
Gaan we weer... Kunnen we die lui niet gewoon een flinke schop onder hun forumhol geven?

of gewoon een ban

Jongens,... hun posten tenminste setjes -.- Wees blij

voor het geld ja.. maar wil graag ook de tracklist erbij zien!
90% van de sets vn hem bevatten geen tracklist
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 14:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Odyssee schreef:
Project 141 schreef:
Defqon1 2008 en er is nog steeds geen tracklist van? :lol: Dan hoeven we die denk ik ook niet te verwachten. Hij gaat mee, t is immers toch Sandy Warez :woot:


Het is pas gister uitgezonden. Raar dat ze gewoon een mirror maken van mijn upload. Ohja voor de centjes :lol:

Nja hier de originele link dan maar:

http://www3.zippyshare.com/v/80753359/file.html


En waarom zet jij hier dan jouw linkje neer? Aangezien jij het dan niet voor de centjes doet? ;)


Hoi. Ik doe het al jaren hoor. En met zippy valt niks te verdienen. Doe het gewoon voor de lol en zoveel moeite is het niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 18:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Odyssee schreef:
Hoi. Ik doe het al jaren hoor. En met zippy valt niks te verdienen. Doe het gewoon voor de lol en zoveel moeite is het niet.


En zo is het :worship:
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore