S'Aphira schreef:
Doing this for some time now....and i love it.
No more Hardcore....only some Industrial
S'Aphira schreef:
Maar ik draai nu langer als een half jaar Frenchcore en dat bevalt me geweldig.
Ben altijd iemand van het tempo geweest en hierin kan ik lekker alles kwijt!
Draaide altijd wel een plaatje Frenchcore of Terror gemixt met Hardcore,maar daar ben ik nu mee gestopt.
Dus ben blij met mijn beslissing