Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 06:38 
 
Hardtraxxer

Download Re-style & Accelarator @ Masters of Hardcore - The Depths of Despair (26-11-2011):

http://soundcloud.com/officialartofdance/accelarator-re-style-moh-26-11-11/download

Tracklist:
01. Accelarator & Radiate - Open Your Mind
02. Accelarator & Rudeboy - Insolent
03. Re-style - Asskicked (AniMe Remix)
04. Re-Style - Get it cracking 2011 edit
05. DJ Weirdo & DJ Sim - Go Get Busy (Accelarator Remix)
06. T-junction & Rudeboy - How soon we forget (Angerfist Remix)
07. Angerfist & Vince - No fucking anticipate (Accelarator Remix / mash up)
08. Re-Style - Renovation
09. ID
10. Re-Style feat. Nikkita - Assault on the arena
11. Accelarator feat. Mc Syco - Broken system
12. Re-style & Predator - Los kingdom
13. Accelarator - Can't break me down
14. ID
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 08:40 
 
Hardtraxxer

Nice :-) Eindelijk :P
Nu nog de rest van de nacht en dan ben ik héél tevreden ;)
Wanneer worden die sets uitgezonden? Weet iemand dat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Core_freak schreef:
Nice :-) Eindelijk :P
Nu nog de rest van de nacht en dan ben ik héél tevreden ;)
Wanneer worden die sets uitgezonden? Weet iemand dat?


als het tegenzit brengen ze 1x per week een set uit
en anders zal je lsdb in de gaten moeten houden
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intelligent Being post toch elke set die op lsdb komt :P Van grote artiesten dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Intelligent Being post toch elke set die op lsdb komt :P Van grote artiesten dan


hij post die dingen alleen maar om zelf geld te vangen
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik geef 'm daarin geen ongelijk, als ik eerlijk ben :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
STAN- schreef:
Intelligent Being post toch elke set die op lsdb komt :P Van grote artiesten dan


hij post die dingen alleen maar om zelf geld te vangen

krijgt ie daar geld voor???
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
The Anim0l schreef:
STAN- schreef:
Intelligent Being post toch elke set die op lsdb komt :P Van grote artiesten dan


hij post die dingen alleen maar om zelf geld te vangen

krijgt ie daar geld voor???


ja je an account aanmaken op die site
en voor download van een link die jij plaats krijg je een minimaal bedrag geloof k

meestal staan er op lsdb altijd normale download sites

maar deze meneer upload ze express via ze eigen account om geld te vangen en die andere (orginele) links post ie niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oh zo, dan krijg hij dus geld van filesonic
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 20:37 
 
Hardtraxxer

lsdb? guys, what are you talking about ?
i recorded this set by myself
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intelligent being schreef:
lsdb? guys, what are you talking about ?
i recorded this set by myself



all for the moneeyyyyyyyyy
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
Intelligent being schreef:
lsdb? guys, what are you talking about ?
i recorded this set by myself



all for the moneeyyyyyyyyy


Dus hij doet toch ook moeite xd Lekker boeiend als hij er een par cent aan verdient xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
The Anim0l schreef:
Intelligent being schreef:
lsdb? guys, what are you talking about ?
i recorded this set by myself



all for the moneeyyyyyyyyy


Dus hij doet toch ook moeite xd Lekker boeiend als hij er een par cent aan verdient xd


ja maar ga dan niet alleen maar je eigen link neerzetten :P
als ie geld wil verdienen moet ie gaan werken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

09 is echt lekker, klinkt als een nieuwe accelarator track maar klinkt echt goed!
laatste track is Re-Style & Mercenary - Going Down! :thumbsup:
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore