Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 22:32 
 
Hardtraxxer

Download Rayden @ Masters Of Hardcore Radio (10-05-2011):

http://www.filesonic.com/file/963877381
http://uploaded.to/file/91o7c39b

Tracklist:
01. Nosferatu feat. Ruffneck - Poop
02. Meccano Twins - Gamma Release
03. Amnesys feat. Lenny Dee - System Crash
04. DJ Juanma - It´s Not real
05. Rayden - Forget The Violence
06. Mad-E-Fact - The Hustle (Evil Activities vs. Tha Playah Remix)
07. Dj Piwi - Dissing
08. RoughSketch - Asphalt and Flowers (Hellsystem Remix)
09. Dyprax & Angerfist - The Pearly Gates
10. Rayden - Burning Inside
11. Miosa - Destination Heaven
12. Mad Dog - A Night of Madness
13. Angerfist - Riotstarter (State of Emergency Remix)
14. Hellsystem - Another World
15. Rayden - Things Are Bad
16. Unexist & Satronica - Fuck The System
17. Negative A & Counterfeit - Ritual Killing
18. Dione - Beat Is Pumpin
19. D-Passion & Mad Dog - Take the risk
20. Rayden - Ultimate Baxtard (Juanma Remix)
21. Hellsystem - Cazzi Amari
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 16:46 
 

kerell zet verdomme nou eens een tl erbij hier kunnen we geen ruk mee :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2011 14:04 
 
Hardtraxxer

het gaat hem alleen maar om het geld dat hij ermee verdient ;)
wat boeit hem het of er een tl bij staat, het geld krijgt hij toch wel als er gedownload wordt via zijn link.
ik stem voor een boycot van intelligent being :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2011 18:48 
 
Hardtraxxer

Project 141 schreef:
Mocambo schreef:
het gaat hem alleen maar om het geld dat hij ermee verdient ;)
wat boeit hem het of er een tl bij staat, het geld krijgt hij toch wel als er gedownload wordt via zijn link.
ik stem voor een boycot van intelligent being :$

Ja en wat gaan we dan downloaden? Alleen de setjes van Dawasiknie en The Animol? Ik weet hij heeft regelmatig geen TL's, of hij zet ze er pas later bij, maar daar moeten we dan maar mee leven omdat er anders zo bar weinig gepost wordt.

LSDB?
Petre post vaak nog wel wat, iig met tracklist ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 16:54 
 

Mocambo schreef:
het gaat hem alleen maar om het geld dat hij ermee verdient ;)
wat boeit hem het of er een tl bij staat, het geld krijgt hij toch wel als er gedownload wordt via zijn link.
ik stem voor een boycot van intelligent being :$

kerel moet gewoon een waarschuwing krijgen dat ie zich aan de regels moet houden, want sets zonder TL is niet toegestaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 19:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lekker setje, mag wel wat nieuwe tracks bevatten maar prima hoor!
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore