Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 23:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Download: Rawraver @ BPM Black 23-01-2014


Hoppa mijn setje staat online! Nog even nagenieten van BPM Black! Zitten wel wat mix foutjes in, maar goed het was pas de eerste keer....thuis veel oefenen en proberen mezelf te verbeteren.

Tracklist:
01. Partyraiser - Like an animal
02. Paul Elstak & Radiate - Dropping it
03. Turbolence - 6 Million ways to die (F.Noize remix)
04. Stormtrooper - Beautiful Music
05. Tripped - Fuck the millennium
06. Darkcontroller - Copkiller (Destructive Tendencies remix)
07. Partyraiser - From the Westcoast
08. Andy The Core - The cutter
09. Thunder & X- Mind - Miss honey
10. Bartoch - Dictator rules
11. Noisekick Fuck that motherfocker (The Vizitor remix)
12. Ordeal & Matt Green - Moscow metro head wounds

- wijzig de teksten in HOOFDLETTERS, en haal deze tekst weg -
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 15:39 
 

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 16:46 
 
Hardtraxxer

Zeker goed gedaan voor een eerste keer, gast! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thanks man!

Jij ook Boyd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 22:02 
 
Hardtraxxer

Fijn lijstje! Straks maar eens luisteren dan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 16:06 
 
Hardtraxx Elite

Wat heeft die MC een bijzonder vervelende stem... Verder lekker lijstjeee! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 01:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thanks gap!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat vond je ervan B-Crusher?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 19:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Grunten o_O
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 20:39 
 
Hardtraxxer

Hey Stefan,

Zoals je zelf al aangaf.. Zitten een aantal mix foutjes in, overgangen die niet helemaal lekker waren en zorg ervoor dat ze goed gelijk liggen.. Maargoed, 1e keer achter de spelers is dat geen ramp, kan gebeuren :) Thuis is altijd anders. Tracklist die ligt me wel iig!!

Gewoon blijven oefenen, oefenen en oefenen, en dan kom je er vanzelf!! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2014 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thanks voor je feedback man! :)
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore