Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 14:34 
 
Hardtraxxer

Download Promo @ Mysteryland 2011:

http://www.filesonic.com/file/1800393421
http://uploaded.to/file/cu2ywo9w

Tracklist:
1. Promo-Light up the sky
2. Promo-Doing my thing
3. Promo-I come correct
4. Omi-Mythology
5. Promo-The bad guy
6. The Viper-Wasting away
7. Promo-King of pain (Negative A rmx)
8. Ophidian-Butterfly
9. Promo-So sick
10. Wishmaster & Promo-Real rude
11. Dom, lomp & geil (dj edit)
12. Promo-Unafraid
13. Promo-NS
14. Tha Playah-On the edge
15. Promo-Spineless
16. 3 Steps ahead-Drop it
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 15:31 
 
Hardtraxx Addict

Veel eigen materiaal. Zal wel lomp zijn geweest na een dagje Rap/ Hardstyle?! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk setje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

staan zeker geen slechte tracks tussen, dit zal dan ook de beste set van de dag zijn geweest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 18:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

fette TL :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 18:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
staan zeker geen slechte tracks tussen, dit zal dan ook de beste set van de dag zijn geweest?

:nono: Nee nee :D
Dat was het Dreamteam die wildstylez kwam vervangen: Coone, Alpha 2, Brennan heart, Ran-d en Zatox
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 19:20 
 

heel erg vet dat die afsluit met 1 van de beste early platen! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 19:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Promo-Light up the sky :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 19:48 
 
Hardtraxx Addict

Der Rudii schreef:
Intervention schreef:
staan zeker geen slechte tracks tussen, dit zal dan ook de beste set van de dag zijn geweest?

:nono: Nee nee :D
Dat was het Dreamteam die wildstylez kwam vervangen: Coone, Alpha 2, Brennan heart, Ran-d en Zatox


Was Wildstylez uitgevallen of wat? Dan heb ik dat totaal gemist/ nergens gelezen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nikkel schreef:
Der Rudii schreef:
Intervention schreef:
staan zeker geen slechte tracks tussen, dit zal dan ook de beste set van de dag zijn geweest?

:nono: Nee nee :D
Dat was het Dreamteam die wildstylez kwam vervangen: Coone, Alpha 2, Brennan heart, Ran-d en Zatox


Was Wildstylez uitgevallen of wat? Dan heb ik dat totaal gemist/ nergens gelezen!

Miste zijn vliegtuig, kon dus niet op tijd op ML komen. A² kwam voor hem in de plaats.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 14:03 
 
Hardtraxxer

Alpha2, Brennan Heart, Coone, Isaac, Ran-D, Villain & Zatox Draaide ipv Wildstylez
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 15:53 
 
Hardtraxx Newbie

leuke tracks hoor, maar mixen kan beter.
Heb betere skills van deze man gehoord.

of was t de bedoeling dat alles zo na elkaar erin gegooid werd? >.<
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore