Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 16:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Download Paul Elstak & Panic & Neophyte @ Thunderdome Project Hardcore 2003
[zippy]http://www16.zippyshare.com/v/44000456/file.html[/zippy]

Tracklist:
01. Masters Of Ceremony - Soul Seller [Neophyte Records]
02. Tha Playah - Mastah Of Shock [Neophyte Records]
03. Hardcore Fundamentalists - Trapped In Darkness [Offensive Records]
04. Hard Creation - Let's Get 'Em All [Neophyte Records]
05. Tha Playah - Weird Shit [Neophyte Records]
06. Paul Elstak & MC Ruffian - Rage (J.D.A. Remix) [Offensive Records]
07. Tha Playah - Cut.Com [Neophyte Records]
08. Tha Playah - Hit 'Em [Neophyte Records]
09. Menace II Society - Chronic Disorder [Masters Of Hardcore]
10. Paul Elstak & Panic - Up Yours! [Offensive Records]
11. Tommyknocker - Showtime [Traxtorm]
12. Neophyte - Braincracking [Neophyte Records]
13. Tommyknocker - Demolition [Traxtorm]
14. PCP - Zombie [Forze Records]
15. Neophyte & The Stunned Guys - Nation Of Domination [Neophyte Records]
16. Paul Elstak & The Stunned Guys - Bombing Eardrumz [Traxtorm Records]
17. Paul Elstak & Firestone & MC Ruffian - Ready For Judgement Day [Offensive Records]
18. Neophyte & The Viper - This Is Real Hardcore [Neophyte Records]
19. Neophyte & MC Ruffian - Muil Houwe! [Neophyte Records]
20. Paul Elstak & Promo - Enemies 4 Life (Paul Elstak Mix) [Offensive Records]
21. J.D.A. - Voel Je Die Bass? [Masters Of Hardcore]
22. Neophyte & The Viper - Got 2 B Original [Neophyte Records]

Een echte klassieker uit het "limewire tijdperk"
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 16:35 
 
Hardtraxx Addict

Vooral de afsluiter blijft een geniale plaat! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 17:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijk om dit weer eens terug te luisteren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Limewire lol, oldschool :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 23:55 
 

Nu aan het luisteren en het is een fantastische set. Ik vraag me af hoe muziek zich zo snel kan ontwikkelen. Dit is zoveel beter dan wat er nu is. Heb nostalgische gevoelens terwijl ik het niet eens meemaakte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb 'm zoooooo vaak geluisterd toendertijd. Geniale set!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 15:54 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik blijf hem ook luisteren, ik had ergens nog wat klassiekers liggen die zal ik zo ook even uploaden.

Trapped In Darkness -> Let's Get 'Em All

Blijft voor mij de beste overgang qua mixen ever. Die kick komt er echt knetterhard in.
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore