Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2012 23:48 
 

Partyraiser vs. S.R.B. @ BKJN the SWISS edition
[zippy]http://www41.zippyshare.com/v/5071855/file.html[/zippy]

Tracklist:
00. Intro
01. S.R.B. - Let It All Out
02. Dione - Silence Is Loud (S.R.B. Remix)
03. Vextor - You Know
04. ID 08:00
05. ID 10:00
06. S.R.B. - Can't Stop The Spirits
07. S.R.B. - Deep Rolling
08. X-Mind - Lain Theme
09. Nasenbluten - Feeling Shit (Drokz Remix)
10. S.R.B. - Fucking (2012 Re-Fucked)
11. S.R.B. - Call The Cops (Remastered 2011)
12. Cyane - Fotzen
13. The Sickest Squad - Can't Stop
14. S.R.B. - Cheater Booster
15. S.R.B. - Demon Booster
16. T.O.P.D.R.O.P. - Achtung (Angerfist Remix)
17. UVC - Death Is .... (Tieum Remix)
18. S.R.B. - Good Morning
19. S.R.B. - Bangkok Booster
20. Chrono & The Demon Dwarf - Doe Is Ff Rustig Aan (Deterrent Man Refuck)
21. Vextor & Pimkat - Ladies In Da House (X-Mind Remix)
22. S.R.B. - Everything Is Fucked
23. Vextor & Pimkat feat. MC Fixout - Scream (X-Mind Remix)
24. S.R.B. - Not So Smooth


Voor degene die het gemist heeft. Aanradertje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2012 02:49 
 
Hardtraxxer

Partyraiser, altijd gegarandeerd beukwerk! Nu zelfs samen met S.R.B. !! :worship:

Downloaden dus en morgen ffkes op een stevig volume luisteren!! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2012 12:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gruwelijk lekkere set, ongelofelijk :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 17:18 
 

best lekkere set :D :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 20:04 
 
Hardtraxxer

Pheww lekker setje nog, chill voor in de sportschool als je cardio gaat doen dit :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 20:48 
 

robin92 schreef:
Pheww lekker setje nog, chill voor in de sportschool als je cardio gaat doen dit :yay:

jij hebt nonstop lopen sprinten? hehe
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 03:11 
 
Hardtraxx Newbie

snoeiwerk
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 11:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Repsej schreef:
snoeiwerk


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 11:41 
 

Heb hem vanmorgen nog beluisterd. Nu de hele tijd die vocals in mijn hoofd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 13:34 
 
Hardtraxx Newbie

Lekker Snoeiharde set zoals iedereen denk ik gewend is van deze artiesten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 14:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Repsej schreef:
snoeiwerk


[img]...[/img]

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 15:09 
 
Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
robin92 schreef:
Pheww lekker setje nog, chill voor in de sportschool als je cardio gaat doen dit :yay:

jij hebt nonstop lopen sprinten? hehe
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore