Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 11:05 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Partyraiser @ Hardhouse Generation (Fresh FM)
http://www.filesonic.com/file/1030951344

Tracklist:
01. The Wishmaster - Brain Damage
02. Marshall Masters - Don't Touch That Stereo (Mad Dog Refix)
03. Dione - Partystarter
04. Darkcontroller - Darkstream (Para Italia & Nonasylum)
05. E-Noid - Back Up (Darkcontroller & Para Italia Remix)
06. Darien Kelly - Geleihoofd (Paul Elstak Refix)
07. The Viper - Take Me Up (Mash-Up)
08. Ruffneck & Miss Twilight - Devour
09. Ruffneck & Miss Twilight - The Cursed
10. Neophyte & Tieum - Les Saboteurs
11. Thunder - Mad You Look
12. Partyraiser - Time To Raise The Party
13. Section Grabuge - Policia
14. Vextor & Pimkat feat. MC Fixout - Scream (X-Mind Remix)
15. T.O.P.D.R.O.P. - Achtung! (Angerfist Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 11:54 
 

Partyraise mag wel vaker releases uitbrengen,, hij beukt altijd zooo hard :woot:
Partyraiser Vs. Dáy-mar @ MoH Pole Pisition Lap 2 :worship: :bomb: :love:
neem deze mee :D altijd een Party met Partyraiser
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 11:58 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
DarkestSymphony schreef:
Partyraise mag wel vaker releases uitbrengen,, hij beukt altijd zooo hard :woot:
Partyraiser Vs. Dáy-mar @ MoH Pole Pisition Lap 2 :worship: :bomb: :love:
neem deze mee :D altijd een Party met Partyraiser


Anthem Pole Position Lap 2 was toch van Noize Suppressor? :huh:


Jha volgens mij wel.
Alleen denk dat Project de live set bedoelt van Day-mar en Partyraiser :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 12:11 
 

Project 141 schreef:
DarkestSymphony schreef:
Partyraise mag wel vaker releases uitbrengen,, hij beukt altijd zooo hard :woot:
Partyraiser Vs. Dáy-mar @ MoH Pole Pisition Lap 2 :worship: :bomb: :love:
neem deze mee :D altijd een Party met Partyraiser


Anthem Pole Position Lap 2 was toch van Noize Suppressor? :huh:

die Anthem gaat ook snoeihard door mijn boxen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 12:26 
 

Project 141 schreef:
Dat anthem is ook gewoon super bruut :love:

en toen op MoH,, FUCKING POLE POSITION en toen enorm harde knallen aan die palen in de zaal :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkestSymphony schreef:
Project 141 schreef:
Dat anthem is ook gewoon super bruut :love:

en toen op MoH,, FUCKING POLE POSITION en toen enorm harde knallen aan die palen in de zaal :P


nee dat was met de intro van Noizesuppressor vs Vince hun set en na die knallen gooide hij die anthem erin :yay: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 12:35 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
nr 10. Ruffneck & Miss Twilight - The Cursed
nr 11. Neophyte & Tieum - Les Saboteurs


Dankjewel man
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 13:21 
 

mee

mirror:
http://www25.zippyshare.com/v/92914520/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 17:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

01. The Wishmaster - Brain Damage
02. Marshall Masters - Don't Touch That Stereo (Mad Dog Refix)
03. Dione - Partystarter
04. Darkcontroller - Darkstream (Para Italia & Nonasylum)
05. E-Noid - Back Up (Darkcontroller & Para Italia Remix)
06. Darien Kelly - Geleihoofd (Paul Elstak Refix)
07. The Viper - Take Me Up (Mash-Up)
08. Ruffneck & Miss Twilight - Devour
09. Ruffneck & Miss Twilight - The Cursed
10. Neophyte & Tieum - Les Saboteurs
11. Thunder - Mad You Look
12. Partyraiser - Time To Raise The Party
13. Section Grabuge - Policia
14. Vextor & Pimkat feat. MC Fixout - Scream (X-Mind Remix)
15. T.O.P.D.R.O.P. - Achtung! (Angerfist Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 10:19 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Wow.

Dit setje is echt gevaarlijk hard, en daarmee zeker een aanrader om te luisteren!

Met name dat nummer: 05. E-Noid - Back Up (Darkcontroller & Para Italia Remix)
Die rauwe kicks, met hier en daar een vleugje melodie: dat is werkelijk waar genieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 18:34 
 
Hardtraxxer

al de 4de keer dat k m luister, wat een heerlijke set :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 18:56 
 
Hardtraxxer

Project 141 schreef:
Giel H schreef:
al de 4de keer dat k m luister, wat een heerlijke set :drool:

4de keer pas? :P

nu voor de 5de keer :P wat een set zeg! was eerst van plan om met intents bij de hardstyle af te sluiten maar dit brengt me toch aan 't twijfelen, eerst even afwachten wie er op de main afsluit!
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore