Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 20:28 
 
Hardtraxxer

Partyraiser @ Defqon.1 2013 BLACK:

http://www60.zippyshare.com/v/22982596/file.html
https://soundcloud.com/qdance/defqon-1- ... 13-black-7

Tracklist:
01 Andy the Core & F.Noize – Sentenced
02 Noize Suppressor & Stereotype – Kick it!
03 Pzyco beat project – Psy & Co
04 Triax – Mash up one
05 Dj Acesone – Tina (Paul refix)
06 Marshall Masters – Don’t touch that stereo (Mental Theo refix)
07 Elite Forces – Little Death
08 3 steps ahead – Drop it (Paul refix)
09 PCP – Hardcore MF (Tieum mash up)
10 Darkcontroller vs Non Asylum – What the fuck (HMV remix)
11 Stormtrooper – Beautiful music
12 Turbulence – Six million ways to die (F. Noize rmx)
13 Para Italia – Ragga trip
14 Partyraiser – Like an Animal
15 Without a doubt – Only a dream (Paul refix)
16 Paul Elstak & RTC – Skull Dominion (Destructive Tendencies rmx)
17 Partyraiser & Paul – Back from the dead
18 Partyraiser & Darkcontroller – Our power
19 Al Twisted & Sleepercell – The Devil
20 Tharoza – Rock to the rhythm
21 Al Twisted & Sleepercell – Bodies
22 Dave Dope – Deadly Sins
23 Brain Neurotic – Chaos Attack
24 Drokz & Partyraiser – Hardcore,Bitches,40’s and Blunts!
25 KRTM - Smokin’ boobs cafe
26 Thunder vs X-Mind – Miss Honey
27 The Stunned guys – Being love is really sucks (Nosferatu refix)
28 A-Kriv & Emergency Fuckerz – Fuck Katy
29 SRB – Deep Rolling
30 Dr. Peacock – Bollyhoed (Special Partyraiser Edit)
31 OGM909 - 666
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 23:24 
 
Hardtraxxer

dit zijn pas hardcoresetjes damn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 02:16 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een held is deze gast :worship: Tijdens het luisteren van deze set wil ik ten eerste terug en ten tweede krijg ik spijt dat ik hier niet langer ben gebleven :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 10:03 
 
Hardtraxxer

zelfde gevoelens hier, was iedereen kwijt op de main.
Naar de black gegaan en de helft terug gevonden.
toen wilden mensen terug naar de main dus maar weer terug gegaan ;(
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 23:49 
 
Hardtraxxer

Dit is pas gas erop, weer iets geleerd, volgend jaar hier afsluiten en niet op main.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2013 00:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mensen worden verstandig :P
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore