Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 05:40 
 
Hardtraxxer

Download Outblast, Drokz & Negative A @ Official MOH Podcast #10 (07-06-2011):

http://www.filesonic.com/file/1147490211
http://ul.to/9hmq5oxt

Tracklist:
01. Art of Fighters - Nirvana of Noise (Official Dominator 2011 Anthem)
02. DJ D & Nitrogenetics - State of Art
03. Korsakoff - Unrivalled (Re-Style Remix)

Drokz Minimix
01. Jazzy Jef & The Fresh Prince – Summertime (Coffeecore dj-tool)
02. Drokz – The wild one makes your hips go boom
03. Sirio – Braindeath
04. The supporter of Winsford – The Winsford massive (anthem mix)
05. Tones feat. Mc Impact – Rip it up harder (drokz remix)
06. Radium – Work it harder
07. S’Aphira – Reason to jump

Negative A
01. ID
02. Lowroller & Homeboy - No longer Human
03. Arjuna & Beyonder - Shoot That MF (Negative A Remix)
04. Negative A - Spiteful
05. I:gor - Too Hot
06. ID
07. Tymon - Now Who's Laughing (Negative A Remix)
08. Negative A - B-Positive
09. Catscan - Divine Area
10. Negative A feat. Counterfeit - Self Acclaimed Criminals
11. Negative A feat. Counterfeit - Present Danger
12. Lowroller- Hood Of Horror
13. Counterfeit - Chasing Payments
14. Dyprax feat. Mc Tha Watcher - The Statement of Disorder (Unexist Remix)
15. Negative A feat. Counterfeit - Ritual Killing
16. Noisia & Mayhem feat. KRS-One - Exodus (Negative A Remix)
17. Negative A feat. Mc Justice - Breaking Barriers (Thunderdome 2010 Anthem)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 11:47 
 

geldklopper >.<

EDIT: mijn post was voor dat de TL werd geplaatst,, OT: vind de TL niet super ofso ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 13:28 
 
Hardtraxxer

Intelligent being schreef:
08. Negative A - Be Positive

blijft leuk :)

stukje van drokz luistert zich wel lekker weg eerlijk gezegd :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 00:36 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Drokz :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 17:07 
 
Donateur

dat gejank altijd over geldklopperij.
hij zet wel al die sets hier neer dus wees tevreden, en dat gedoe altijd om wie eerste wil zijn...
maar TL ziet er niet zo goed uit dus ik ga deze niet meenemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 17:37 
 
Hardtraxxer

Project 141 schreef:
frankhardenberg schreef:
en dat gedoe altijd om wie eerste wil zijn...


Waar zie je dat dan? :huh:

ik denk dat hij suggereert dat DarkestSymphony middels een voorbarige conclusie de first reply wilde opeisen, gezien het feit dat deze conclusie totaal niks met de inhoud van de set te maken heeft
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 01:25 
 

http://www38.zippyshare.com/v/76270873/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 06:56 
 
Hardtraxx Newbie

Iemand enig idee hoe het eerste nummer van Negative A zijn set?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 15:54 
 
Hardtraxxer

kzal maar is weer een keer een podcastje van deze man meenemen! ben tog wel benieuwd naar het stuk van Drokz en negativa A, aangezien outblast alleen maar commerciele shit draait
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 01:42 
 

ik vond deze podcast maar een beetje matigjes deze keer
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 23:00 
 

hanzOr schreef:
Project 141 schreef:
frankhardenberg schreef:
en dat gedoe altijd om wie eerste wil zijn...


Waar zie je dat dan? :huh:

ik denk dat hij suggereert dat DarkestSymphony middels een voorbarige conclusie de first reply wilde opeisen, gezien het feit dat deze conclusie totaal niks met de inhoud van de set te maken heeft

dat is gelul.. ik vind dat je de set pas moet plaatsen ls je de TL weet anders schiet het toch ook niet op ;)
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore