Kickzaag schreef:
Barbaric is wel de standaard set die ik pak als ik weer een moet laten horen hoe het zelfde uptempo is. Maar Noxiouz kan daar ook wat van hoor.
Ik heb de bus op de terug weg van een festival lopen spacen een set van Noxiouz had toen het idee dat ik 3 uur heb lopen luisteren naar 1 kick loopje.
Dit is wel waar maar in mijn oren zijn Nox kicks veel lekkerder dan Barber / Barbaric records kicks dus daar zit t m in

voller, lekker laag, crispy. Geldt nog meer voor Lekkerfaces, de hele uptempo scene geilt op zn tracks atm.