Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2025 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Tracklist:

TBA
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2025 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beste kicks in de uptempo atm samen met Lekkerfaces :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2025 12:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zaagkick schreef:
Beste kicks in de uptempo atm samen met Lekkerfaces :loving:


Dat is juist wat ik Pauper Uptempo noem. Echt vreselijk die kick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2025 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kickzaag schreef:
Zaagkick schreef:
Beste kicks in de uptempo atm samen met Lekkerfaces :loving:


Dat is juist wat ik Pauper Uptempo noem. Echt vreselijk die kick.


Pauper uptempo is wat mij betreft alles waar Barbaric voor staat tegenwoordig. Want het klinkt allemaal 1:1 hetzelfde. Stoomtrein Lekkerfaces on top. Osu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2025 14:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dis wel idd allemaal hetzelfde. kan bijna tot geen onderscheid maken wie er draait of van wie de track is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2025 14:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Barbaric is wel de standaard set die ik pak als ik weer een moet laten horen hoe het zelfde uptempo is. Maar Noxiouz kan daar ook wat van hoor.
Ik heb de bus op de terug weg van een festival lopen spacen een set van Noxiouz had toen het idee dat ik 3 uur heb lopen luisteren naar 1 kick loopje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2025 16:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ligt het dan aan de kick of aan de zooi :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2025 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kickzaag schreef:
Barbaric is wel de standaard set die ik pak als ik weer een moet laten horen hoe het zelfde uptempo is. Maar Noxiouz kan daar ook wat van hoor.
Ik heb de bus op de terug weg van een festival lopen spacen een set van Noxiouz had toen het idee dat ik 3 uur heb lopen luisteren naar 1 kick loopje.


Dit is wel waar maar in mijn oren zijn Nox kicks veel lekkerder dan Barber / Barbaric records kicks dus daar zit t m in :P voller, lekker laag, crispy. Geldt nog meer voor Lekkerfaces, de hele uptempo scene geilt op zn tracks atm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2025 10:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

billieb15 schreef:
ligt het dan aan de kick of aan de zooi :lol:


De zooi zal ik nooit de schuld geven xd

Gelukkig verschillen smaken anders is het ook maar 1 eenheidsworst op een festival.
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore