Related topics
- View the latest post: Bloodlust: The Xtermination LIVE @ REBiRTH Festival 2025 - United Through Madness
- View the latest post: Rebelion: Beyond The Horizon @ REBiRTH Festival 2025 - United Through Madness
- View the latest post: D-Sturb vs E-Force (15 Years Special) @ REBiRTH Festival 2025 - United Through Madness
- View the latest post: Aversion LIVE @ REBiRTH Festival 2025 - United Through Madness
- View the latest post: Infliction @ REBiRTH Festival 2025 - United Through Madness
Active topics in Hardcore
- View the latest post: Neophyte & Panic & Paul Elstak @ Project Hardcore 2003
- View the latest post: Parvuz - Ultimate Hardcore Megamix
- View the latest post: The Dark Horror vs Noxiouz | Intents Festival 2026
- View the latest post: A tribute to Thunderdome
- View the latest post: Lekkerfaces vs Satirized - The Opening | Intents Festival 2026
Moderators
Beste kicks in de uptempo atm samen met Lekkerfaces 
Dat is juist wat ik Pauper Uptempo noem. Echt vreselijk die kick.Zaagkick wrote:Beste kicks in de uptempo atm samen met Lekkerfaces
Pauper uptempo is wat mij betreft alles waar Barbaric voor staat tegenwoordig. Want het klinkt allemaal 1:1 hetzelfde. Stoomtrein Lekkerfaces on top. Osu.Kickzaag wrote:Dat is juist wat ik Pauper Uptempo noem. Echt vreselijk die kick.Zaagkick wrote:Beste kicks in de uptempo atm samen met Lekkerfaces
dis wel idd allemaal hetzelfde. kan bijna tot geen onderscheid maken wie er draait of van wie de track is.
Barbaric is wel de standaard set die ik pak als ik weer een moet laten horen hoe het zelfde uptempo is. Maar Noxiouz kan daar ook wat van hoor.
Ik heb de bus op de terug weg van een festival lopen spacen een set van Noxiouz had toen het idee dat ik 3 uur heb lopen luisteren naar 1 kick loopje.
Ik heb de bus op de terug weg van een festival lopen spacen een set van Noxiouz had toen het idee dat ik 3 uur heb lopen luisteren naar 1 kick loopje.
ligt het dan aan de kick of aan de zooi 
Dit is wel waar maar in mijn oren zijn Nox kicks veel lekkerder dan Barber / Barbaric records kicks dus daar zit t m inKickzaag wrote:Barbaric is wel de standaard set die ik pak als ik weer een moet laten horen hoe het zelfde uptempo is. Maar Noxiouz kan daar ook wat van hoor.