Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 22:27 
 
Hardtraxx Newbie

Download: Non Grata @ Gabber.FM - Criminally Insane #4
http://www27.zippyshare.com/v/78874894/file.html

NEW TRACKS ONLY EDITION!

Tracklist:
01. Evil Activities & Endymion ft. E-Life - Broken (Ru1sch Remix)
02. Promo - King of Pain (Negative A Remix)
03. Angeldust - Sky High
04. Miss Hysteria - Damn The Dark
05. E-Noid - Reggaetones
06. Roughsketch - Distorted Children
07. DJ Juanma - Back to Life
08. Art of FIghters & Endymion - Freaks
09. The Viper - Sacred Fire
10. Angeldust - Innovator
11. Rayden - Wild Dreams
12. Promo - Rock That
13. Paulie 4-Fingers - ID
14. The Viper & Tommyknocker - World of Hurt
15. DJ Juanma - Good Job
16. Eastside Connection - No Authority
17. Meccano Twins - Fire
18. E-Noid - Swallow n Choke

http://www.Gabber.FM
http://www.partyflock.nl/artist/54274:Non_Grata.html (Become a Fan!)
http://www.soundcloud.com/dj-non-grata
http://www.twitter.com/djnongrata
http://www.facebook.com/djnongrata

Listen every Monday from 20:00 'till 21:00 to Non Grata's Criminally Insane Show Live @ http://www.Gabber.FM

Comments & feedback are welcome! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 20:06 
 
Hardtraxx Newbie

lekker knal setje leuk gemixed ook :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 22:06 
 
Hardtraxx Newbie

thnx man. Feedback wordt altijd gewaardeerd! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 22:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even het eerste deel luisteren via Soundcloud voordat ik ga slapen, als hij bevalt misschien maar een keertje downloaden en meenemen! :D

Begin + Einde geluisterd + wat overgangen, klinkt wel lekker! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2011 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom sta je neit op Atmosphera morgen ? :O

Leuk lijstje, maar bijvoorbeeld Reggaetones en King of Pain (Negative A Remix) zou ik wat later hebben gezet. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2011 18:30 
 
Hardtraxx Newbie

Atmosphera = J-Shock = Voornamelijk Hardstyle. Op de Yataah editie misschien wel weer.

En we hebben 12 november het gezellige Hardcore Power in rosmalen!

Ik vond de tracks op dat moment op deze manier het beste passen. Er is geen standard format voor een Hardcore set, toch? ;)

Thnx for the reply's guys! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2011 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja tuurlijk, niet bij nagedacht haha :P
Hardcore Power ben ik natuurlijk ook aanwezig, kruipend naar huis :beer:
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore