Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 21:38 
 
Hardtraxx Newbie

Download: Non Grata - Dominator 2011 [Hardcore Italia Stage] Warm-Up Mixx
http://www.megaupload.com/?d=T6Q1I62Y
http://www64.zippyshare.com/v/89347139/file.html

Tracklist:
01. Art of Fighters - Nirvana of Noise (Dominator 2011 Intro)
02. Placid K - Are U Aware (2011 Refix)
03. Nuclear Device - Moon Revolution
04. Nitrogenetics - Determined Coincidence
05. Mad Dog & Tommyknocker - Who's the Best
06. Miosa - No More Jealousy
07. Amnesys - Worldwide Crisis
08. Art of Fighters - Dead End Street
09. Tommyknocker - Criminal
10. Alien-T - Bullets in Their Heads
11. DJ D - Shock the Future (Hellsystem Remix)
12. Mad Dog - A Night of Madness
13. Endymion - Art (Placid K Remix)
14. Mekanika - Sound of Mekanika
15. Mad Dog & Anime - Hardcore Machine
16. Miosa - Destination Heaven
17. Art of Fighters - Nirvana of Noise (Official Dominator 2011 Anthem)
18. Noize Suppressor & Mad Dog - Fire
19. Hellsystem & Tieum - Time To Prove
20. E-noid - Order Chaos (Meccano Twins Refix)
21. Mad Dog & Nosferatu - Lost

---

I wanted to do a Warm-up Mixx for Dominator 2011. When I looked it up I saw a lot of people were doing it already. So I thought I'd do a kind of special one. One for the Hardcore Italia Stage. I only used tracks released by Italian labels or produced/remixed/refixed by Italian artists.

Enjoy yourself with this Dominator pre-mixx and let me know what you think.

Have fun Saturday @ Dominator! I know I will! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nitrogenetics is nederlands xd
en voortaan meer noize supressor tracks, verder wel oke :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Nitrogenetics is nederlands xd
en voortaan meer noize supressor tracks, verder wel oke :whistle:

Maar zit wel bij een Italiaans label he.

Non Grata schreef:
I only used tracks released by Italian labels
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 22:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
hardcoresjors schreef:
Nitrogenetics is nederlands xd
en voortaan meer noize supressor tracks, verder wel oke :whistle:

Maar zit wel bij een Italiaans label he.

Non Grata schreef:
I only used tracks released by Italian labels


dat is waar! :thumbup:
excuses
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore