Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 21:29 
 
Hardtraxx Newbie

Download: Non Grata - Dangerouzmind DJ Contest Demo
http://www.dangerouzmind.nl/talentroom/ ... 9_nongrata



Tracklist:
1.Amnesys – Refly
2.Angels of Darkness – Cold as Ice (Tha Playah Remix)
3.Mad Dog - The Flow
4.Nosferatu & Evil Activities – Sick of it All
5.G-Town Madness & The Viper - Rock This MF
6.Noize Suppressor & Mad Dog – Bassdrum Bitch
7.Catscan & Predator – Fire & Ice
8.DJ Weirdo & DJ Sim – Go Get Busy (Accelarator Remix)
9.Dyprax & Angerfist – The Pearly Gates
10.Negative A – B Positive

Beste Hardtraxxers,

Ik heb m'n demo ingediend voor de Dangerouzmind DJ Contest. Het is de bedoeling zo veel mogelijk stemmen te verzamelen in de vorm van likes op Facebook, respects op Hyves en +1's op Google Plus. Ik hoop via deze weg in ieder geval wat feedback te krijgen, en natuurlijk een hoop stemmen ;) .

Dus luister die shit en neem even een minuutje de tijd om te liken, respecteren of plussen :thumbsup:

Ik weet dat het nogal een hitlijst is en dat sommige mensen het daar niet zo op hebben, maar luister daar even doorheen en help mij met de contest please ^^

Reacties en feedback zijn meer dan welkom. Daarom doe je tenslotte mee aan een DJ Contest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 11:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ligt het aan mij of is je link naar dangerouzmind dood?
als ik wel op de site kan komen krijg je mijn stem sowieso omdat ik je setjes altijd zeer kan waarderen :) :thumbsup:

edit: heb je al via hyves opgezocht en gestemd :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 11:30 
 
Hardtraxx Newbie

Ligt aan jou denk ik, bij mij werkt het gewoon ^^

Toch nogmaals de link: http://www.dangerouzmind.nl/talentroom/ ... 9_nongrata

Bedankt voor het stemmen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 14:27 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Lekkere mix, uiteraard respect kom op mensen stem even op deze knalmix :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 22:01 
 
Hardtraxx Newbie

Thnx Schuttel :thumbup:

Komop mensen, ik wil graag weten wat jullie vinden! Ook kost het minder dan één minuutje om even te stemmen :yes:
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore