Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 04:35 
 
Hardtraxxer

Download Noize Suppressor pres. Sonar @ Sonar World Tour (Australia) (05-08-2011):

http://uploaded.to/file/md3yij06
http://www.filesonic.com/file/1728790691

Tracklist:
00. Sonar Intro
01. Noize Suppressor ft. Da Mouth Of Madness - On Your Knees
02. Evil Activities & Nosferatu - From Cradle To Grave (Noize Suppressor Remix)
03. Noize Suppressor - Live It Or Lie It
04. Noize Suppressor - ID (Hardcore Demolition)
05. Noize Suppressor - ID
06. Noize Suppressor ft. Lenny Dee - That's the Way
07. Noize Suppressor - Painkiller
08. DJ Mad Dog & Noize Suppressor - Fire
09. Noize Suppressor - Hardcore Junky
10. Noize Suppressor ft. Da Mouth Of Madness - Still Want More
11. Noize Suppressor - Nobody Like's
12. Noize Suppressor - Face The Future
13. Noize Suppressor Feat. MC Syco - Party Motherfuckerz
14. Noize Suppressor - Masters of War
15. DJ Bike feat. MC Mouth Of Madness - Holes In Your Chest
16. Noize Suppressor - Bone Crusher
17. Noize Suppressor - Kiss
18. Noize Suppressor - Fucked up
19. Noize Suppressor Feat. Mouth Of Madness - Chronicles
20. Noize Suppressor - Pole Position Lap II (Official Masters of Hardcore 2009 Anthem)
21. Noize Suppressor - Fingerz‏ (Edit)
22. Noize Suppressor & Mad Dog - Bassdrum Bitch
23. Noize Suppressor - Ass Up
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

04. Noize Suppressor - ID (Hardcore Demolition)
05. Noize Suppressor - ID
07. Noize Suppressor - Painkiller

toch wel een 3 tracker?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
04. Noize Suppressor - ID (Hardcore Demolition)
05. Noize Suppressor - ID
07. Noize Suppressor - Painkiller

toch wel een 3 tracker?

Zou ik al mooi vinden. Maar iemand meldde in het Nieuwe Tracks gedeelte zelfs dat het om een album zou gaan...als dat zo is denk ik niet dat dat heel goed voor mijn oren is. Maar goed, hopen op beetje kwaliteit, dan gaat deze zeker mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 15:23 
 

http://www56.zippyshare.com/v/28431412/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kwaliteit is niet om over naar huis te schrijven, setje zelf is wel heerlijk. En die 2e ID klinkt op het eerste oor ook wel erg lekker hoor, toch weer een hele fijne NS release?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 16:41 
 

wtf echt, deze set is 32kbps ofzo, nondetering xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oke geluidskwaliteit is slecht, dus heb hem naar het 2e nummer afgezet, jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kunnen daar ook geen regels voor komen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 19:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
oke geluidskwaliteit is slecht, dus heb hem naar het 2e nummer afgezet, jammer.

Ik heb ook echt puur zitten luisteren om die ene ID die ik nog niet kende te luisteren, en daar heb ik geen spijt van. Wachten op HQ, misschien in de nieuwe aftermovie? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 20:34 
 
Hardtraxx Addict

Die 2e ID (05. Noize Suppressor - ID in de tracklist) is volgens mij al een oud nummer
van een aantal jaar geleden. Weet de titel zo niet. Maar heb deze toch echt al vaker gehoord.
Als ik er op kom, laat ik weten hoe die heet. Kan zijn dat ik erlangs zit, maar klinkt bekend.\]

Jammer trouwens dat ie de set niet afsluit met Chicken Dance... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 13:38 
 

The Anim0l schreef:
kunnen daar ook geen regels voor komen :D

idd, alleen setjes vanaf 128 kbps :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 12:25 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Nikkel schreef:
Die 2e ID (05. Noize Suppressor - ID in de tracklist) is volgens mij al een oud nummer
van een aantal jaar geleden. Weet de titel zo niet. Maar heb deze toch echt al vaker gehoord.
Als ik er op kom, laat ik weten hoe die heet. Kan zijn dat ik erlangs zit, maar klinkt bekend.\]

Jammer trouwens dat ie de set niet afsluit met Chicken Dance... :P



Na ID ( hardcore demolition) is Overdrive . . . . reeeeeeach out ! :yay:
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore