Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2011 21:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Download Eerste mix
http://www64.zippyshare.com/v/4488227/file.html

Tracklist:
1. Dyprax Ft. MC Tha Watcher - Statement Of Disorder
2. T-Junction - Arena Of Destiny
3. Miosa - Street Revolution
4. Angerfist - Riotstarter (State Of Emergency Remix)


Stelt niet zo veel voor maar zou graag weten wat jullie hiervan vinden en daar graag tips en (opbouwende) kritiek op krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2011 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik gebruik hem niet vel maar nu wel :')
Maak het wat ordelijker en liefst wat langer en dan krijgde men oordeel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2011 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nrgizer schreef:
Maak het wat ordelijker en liefst wat langer en dan krijgde men oordeel :)


4 liedjes noem ik ook niet echt een liveset :P
Als je x set maakt met stuk of 10 tot 20 liedjes, krijg je mn feedback :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2011 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja het is ook niet echt een liveset maar toen ik laatst vroeg waar ik een (klein) mixje kon zetten om daar tips en kritiek op te krijgen (in dit geval dus vooral mixtechniek want opbouw is hier niks) werd ik naar dit forum verwezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2011 22:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel maak dan een volledige mix :) en kijk naar andere setkes voor hoe ge ze mooi moet ordene
Ben je nieuw hier?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2011 22:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ja ben redelijk nieuw hier.
sorry maar wat bedoel je precies met ordenen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2011 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
ja ben redelijk nieuw hier.
sorry maar wat bedoel je precies met ordenen?


Gewoon cijfertjes voor je liedjes enz :D
Een mooie lijst trekt meer aan en natuurlijk een langere tracklist :P
Als je mixke maakt zal ik hem is luisteren ;)
Met wat mix je
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2011 23:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ja ok dat kan ik wel begrijpen, ik zal wel eens een iets langere mix maken.
en ik mix met digital jockey 2, voor echte gear; pioneers etc. heb ik nog niet genoeg geld (ben pas 14 dus...)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2011 23:01 
 

Heb hem geluisterd.. Qua mixwerk vond ik hem in orde klinken. maar ik geef eerlijk toe dat ik daar niet echt kan over oordelen omdat ik bijna niets van hardcore afweet.

Qua Tracklist.. Beetje aan de korte kant ? :huh:
De liedjes waren wel volle bak. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2011 23:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ook al weet je er zoals je zegt niet zoveel over en is mijn mix een beetje erg kort ja, vind ik zon reactie toch leuk om te lezen, thx!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 15:14 
 

hmmm de tracks die je gebruikt op 03 na dan vind ik vrij weinig asan..
ma je eerst mix ga ik toch even beluisteren.. comments vndaag of morgen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb nu ook een 2de wat langere mix gepost
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

die 2 dagen duren wel een klein beetje lang :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2011 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:')
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore