Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 15:04 
 
Hardtraxxer

Download Nitrogenetics @ Podcast #1 (06-06-2011):

http://www.filesonic.com/file/1142800421
http://ul.to/d2cd70b5

Citaat:
Decided That I will start doing a podcast for my followers.. today i give you all the first 1.. enjoy!!


Tracklist:
01. Nitrogenetics - Determinded Coincidence
02. Miosa - No More Jealousy
03. Rayden - Burning Inside
04. Mekanika - No Music
05. Nosferatu & Evil Activities - Sick Of It All
06. Dj D & Nitrogenetics - State Of The Art
07. Art Of Fighters - God's Fury
08. Dj Mad-e-fact -The Hustle (Tha Playah & Evil Activities Remix)
09. Nitrogenetics - Tunnel Vision
10. Hellsystem - The Doctor
11. Re-style - Get It Crackin (2011 Edit)
12. Nitrogenetics - Self-Offense
13. Mad Dog - B.O.B
14. Traxtorm Gangstaz Allied - The Hardest
15. Dj D - Whats That Spell
16. Rayden - Things Are Bad
17. Dj D - Shock The Future (Hellsystem Remix)
18. Mekanika & Hellsystem - Reborn
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mwa erg standaard set je met 1 of 2 vette erin, jammer -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 18:20 
 
Hardtraxx Newbie

Dat is gvd een lekker setje :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 18:27 
 
Hardtraxxer

Intervention schreef:
Mwa erg standaard set je met 1 of 2 vette erin, jammer -.-

vind m eerlijk gezegd niet standaard.
leuk om de nieuwe AOF dr ook al in te zien, lekker nummer:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 18:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
Mwa erg standaard set je met 1 of 2 vette erin, jammer -.-

the playah vind jij vet en dit standaard? wel verstand vn hardcore? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 20:30 
 
Hardtraxxer

roberttt schreef:
Intervention schreef:
Mwa erg standaard set je met 1 of 2 vette erin, jammer -.-

the playah vind jij vet en dit standaard? wel verstand vn hardcore? :lol:

Hij bedoelde vast een standaard set van nitro
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 16:35 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Mezelf even een lelijk userbarretje gefixt
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 17:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
D-Nemacyst schreef:
Mezelf even een lelijk userbarretje gefixt

En dat wou je hier ff zeggen? ^^


Ja :$



Ahum faal...

Maar nu ik hier toch al faal.

Reborn blijft een heerlijke afsluiter :yay:
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore