Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 10:27 
 
Hardtraxx Veteran

Neophyte Records Allstars @ Defqon.1 2012 RED Saturday
[zippy]http://www2.zippyshare.com/v/62381650/file.html[/zippy]

Tracklist:

1. Tha Playah vs. The Viper - Fearless
2. The Viper &Neophyte - Nothing To Lose
3. Evil Activities vs. The Viper - Raw to the Floor
4. ID
5. Neophyte vs. Tha Playah - Snitcher
6. Neophyte & The Viper - Never Worried
7. ID
8. Outblast - Masters Symphony (Evil Activities r3f1ks)
9. Paul Elstak - Not an addict
10. Kasparov - Around the World
11. Tha Playah - Walking The Line
12. Evil Activities - It's OK
13. Evil activities vs. Panic - Never fall asleep (Tha Playah Remix)
14. Neophyte - Grondleggers
15. Evil Activities - Dedicated
16. ID
17. Evil Activities - Evil Inside
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 10:30 
 
Hardtraxx Elite

BLACK lijkt me niet? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 10:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draaiden op de Black

Kan nu ff niet luisteren, maar sowieso Kasparov - Around The World en Evil Activities - It's OK nog gehoord. Wat een kutset was het trouwens, mixwerk leek nergens op, 4 man tegelijk die beetje dom niks deden een lading kaas waar je U tegen zegt. Snel weer weg gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 10:31 
 
Hardtraxx Veteran

is idd black.
Tracklist vind ik er matig uitzien (van wat er nu bekend is).
gaat niet mee, had wel wat meer verwacht
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 10:32 
 
Hardtraxx Veteran

Excuseer! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 10:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Die never fall asleep is trouwens de tha playah remix. Dat riep MC Jeff geloof ik op dat moment :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 10:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2. The Viper & Neophyte - Nothing To Lose

En 8 is de Evil Activities r3f1ks
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel een hele slechte afsluiter niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 11:20 
 
Hardtraxx Veteran

Draidy schreef:
Wel een hele slechte afsluiter niet?

Heb de sets zo van lsdb.nl afgehaald. Wat de tracklists betreft die moet ik ook voortdurend overlopen want daar zitten veel fouten in met remix namen, titels etc ..
Toen mijn oog er op viel zag ik het ja! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
Wel een hele slechte afsluiter niet?

Dit is maar een deel van de set :) Ze draaiden 2 uur lang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ah ok, veranderd de zaak al. Nog steeds geen goeie keuze maar minder slecht :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 13:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
4 is een nieuwe track? Hou alle releases niet goed bij. Met vocals van Linkin Park - What I've Done, Numb/Encore en 99 problems. We kunnen in ieder geval weer meezingen :yay:

Evil Activities - New Divide ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
7 is een remix van een hardstyle nummer waarvan ik niet op de naam kan komen :P

G-town Madness & The Viper - Here It Comes (ID Remix) ?
Misschien een The Viper Refix? klinkt wel vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 21:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat was dit een verschrikking. Ongelofelijk. Alle DJ's los van elkaar kunnen echt prima sets draaien, maar met deze opstelling werd het één grote meezing-set. Ik stond er een half uur en 10 nummers gehoord waarvan ik met minstens 8 mee kon zingen en klappen. Ik heb niks tegen wat mainstream met zang, maar dit was wel heel extreem. En Kelly loopt er een partij irritant doorheen te bleren pfff...

Hoogtepunt van deze set was Kasparov die op de DJ-booth een prachtige belly-dance ging doen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 09:33 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Jezus moest dit de afsluiter wezen?
NRA op Dominator 2010 was volgensmij een hele andere act, toen draaiden ze ook nog echt ruig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 13:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nee joh dit was midden op de dag.
Noize Suppressor sloot af ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

15 is Evil Activities & DJ Panic - Quiet Dedication (Neophyte & Tha Playah Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 13:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vond dit echt een dikke set, ben niet echt van de hardcore dus heb me wel vermaakt met deze nummers :$ :P

07 is toch gewoon G-Town Madness vs. The Viper - Here It Comes??
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore