Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2012 18:50 
 
Hardtraxxer

Download Neophyte @ Masters Of Hardcore Radio (03-01-2012):

http://uploaded.to/file/3jjpjst1

Tracklist:
01. Neophyte & Mc Alee - Grondleggers
02. Evil Activities & E-Life - Hardshock
03. The Viper & Neophyte - Nothing to lose
04. Chosen Few - Name of the DJ (Neophyte & Tha Playah Remix)
05. Neophyte & Tieum - Les Saboteurs
06. The Viper & Tha Playah - Fearless
07. Tha Playah - Clockwork
08. Tha Playah - I Call tha Shots (D-Passion Remix)
09. Neophyte & Tha Playah - New Shit
10. Neophyte & Drokz - Voices
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2012 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

I call tha shots (D-Passion Remix)? Heb ik iets gemist? Zou hem daarvoor al meenemen :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2012 22:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien komt er wel een zieke remix EP met een tha playah remix een d-passion remix, en misschien wel meer?
Of het is gewoon een foutje!
Of het is geen tha playah remix maar een d-passion remix wat ik betwijfel :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 20:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Is een remix van Tha Playah zelf, degene die de TL heeft gemaakt heeft z'n werk dus niet helemaal goed gemaakt denk ik...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 00:53 
 
Hardtraxxer

DjDPassion On my way to @djOphidian to finish our collaboration!
14 hours ago · reply · retweet · favorite

DjDPassion @djOphidian damn hope you can fix it :) see you tomorrow.
23 hours ago · reply · retweet · favorite

DjDPassion @thaplayah Cool project for in the future indeed :)
2 days ago · reply · retweet · favorite

DjDPassion @thaplayah haha maybe people thought I did it than :) anyway, maybe a cool idea to do a remix project?


mss toch juist? :o
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 08:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tha Playah
@DjDPassion I did the remix for I call tha shots myself 190 bpm not gonna release it though, keeping it as an exclusive track for my set!
7 januari

:cry:
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore