Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2013 15:40 
 
Hardtraxx Addict

Maximumraver @ AvKtje B-day Bash
[zippy]http://www7.zippyshare.com/v/2329793/file.html[/zippy]
http://www7.zippyshare.com/v/2329793/file.html

LSDB: http://l5d.nl/sn23b14

Tracklist:

01. Prefix & Density - TC Live Polka Tool
02. Maximumraver - It's Awesome!
03. The Sickest Squad - In80 (X-Fly Remix)
04. Skrillex - First Of The Year (Equinox) (Hunterwolf Rave Remix)
05. Necrogenik - Delirium Of Noise
06. Catatonic Overload - The Sexual Thrill (Thera's Core Mix)
07. Exode - Chemical Noise
08. Pattern J - Kicker Instinct
09. Hungry Beats - Runaway Junkie
10. Recore - Simply Bustin' Beatz
11. The Sickest Squad vs Justice - Zero Kokane (Maximumraver Re-Mash)
12. Rmbz - Need To Say
13. Lysa & Italian Terrorist - Terrorism
14. The Speed Freak - Time 4 Some Action
15. Thunder - Pussycat
16. Skrillex - Kyoto (V-Maxx & 4RIOT Bootleg)
17. Earfist ft R1 - Mainstyle Whore
18. The Sickest Squad - How Big Is The Sky
19. Hunterwolf - The Voice Of Chaos
20. Nielos - Going Away Present
21. Delta 9 - Ground Zero D9
22. Drokz - Drokz Moet Nie Mauwe DJ Tool
23. Ik Neuk Jullie Allemaal De Moeder (Yetmir Mashup)
24. X-Fly - Voodoo Classic
25. Machinae Supremacy - Death From Above (Sloperij Janssen Bootleg)
26. Da Bitchen' - Rev1val Of The Strongest
27. Annoying Ringtone - Extratone Firestorm

Uptempo frenchcore, spreekt voor zich verder :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2013 23:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan dit al een stuk beter aan dan Dr. Peacock ofzo... maar dan nog is Frenchcore niet helemaal iets voor mij :x Maarja, soms moet je iets nieuws proberen he xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2013 23:51 
 
Hardtraxx Addict

haha okej dan :P Ik dacht ik ga bij deze set voor weinig breaks veel kicks, vooral in het begin, misschien is dat wat scheelt :) wel leuk dat je em geprobeert hebt :thumbsup:!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou, dat 'weinig breaks-veel kicks' gedeelte kan ik wel aan. Snelheid is ook niet zo het probleem (DJ Producer sluit ook regelmatig af met 220+ bpm), maar ik weet t niet precies xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 14:25 
 
Hardtraxx Addict

Oh ik bedoelde ook met dat 'weinig breaks-veel kicks' dat het misschien daarom beter te doen is voor je dan Dr. Peacock :P
Maar ik denk dan dat het misschien de reverse bass op 200+ bpm is, dat maakt het nogal kazig :P DJ Producer is meer wazige sferen en gated kicks :P (ook supervet daar nie van :) )
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daar zou je een punt kunnen hebben... door die reverse vind ik het nogal opgejaagd klinken...
Maar idd, door de weinige breaks kan ik dit beter hebben dan Dr. Erwtlul

Wel een beetje stom dat de enige reacties op jouw set deze discussie is :P er zijn toch wel mensen op HT die hier wat inhoudelijk commentaar op kunnen geven? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 20:34 
 
Hardtraxx Addict

Haha maakt nie uit :P
En yes, ben benieuwd of er meer mensen zijn dit dit interressant vinden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 23:02 
 

Ik vind dit best wel leuk. Maar sommige Frenchcore tracks zijn niet serieus en/of gewoon niet hard. Dat is mijn grootste bezwaar tegen frenchcore. Daar is er een aantal van in deze lijst, maar ook een aantal hele dikke tracks zoals nummer 2, 21 en 22 (weliswaar terror). Vind wel dat de pitch soms heel wat te hoog staat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 23:31 
 
Hardtraxx Veteran

Mee voor in de auto. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2013 01:21 
 
Hardtraxx Addict

Nerazzurro93 schreef:
Ik vind dit best wel leuk. Maar sommige Frenchcore tracks zijn niet serieus en/of gewoon niet hard. Dat is mijn grootste bezwaar tegen frenchcore. Daar is er een aantal van in deze lijst, maar ook een aantal hele dikke tracks zoals nummer 2, 21 en 22 (weliswaar terror). Vind wel dat de pitch soms heel wat te hoog staat :P


Okej dan :) En klopt, ik hou nogal van pitchen in de snellere stijlen :P thanks btw! :)

chicken schreef:
Mee voor in de auto. :thumbup:


:thumbup:

Nerazzurro93 schreef:
Maar sommige Frenchcore tracks zijn niet serieus en/of gewoon niet hard.


Klopt helemaal :) Hoewel dat over ieder genre te zeggen valt :P
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore