Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2018 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op deze grijze zaterdag middag ben ik terug met een nieuwe mix! Hard, Harder, Hardst #12 dit keer! Een fijne millennium hardcore mix waar veel lekkers voorbij komt! Alle grote labels en namen uit de tijd zitten erin. Was weer erg leuk om te mixen dus hopelijk bevalt hij jullie ook dit keer ^^



1. DJ Neophyte & Scott Brown - Break Bones
2. Art Of Fighters & Tommyknocker - Follow Me
3. Nico & Tetta - Hardcore Motherfucker
4. Endymion - Causing Confusion
5. Evil Activities & DJ Panic - Never Fall Asleep
6. T-Junction & Osiris - Can't Stop Us Now
7. Re-Style - Hardcore Psychopath (No Escape Mix)
8. Day-Mar - Embrace The Night
9. Placid K - Are You Aware?
10.Tha Playah - The Rule Of Cool
11.The Stunned Guys & DJ Mad Dog - Headz
12.Amnesys - Catastrophes
13.Outblast - Infinity
14.Angerfist - A Million Miles
15.The Wishmaster - Back Forever
16.Nosferatu - Outta Control
17.Masters Of Ceremony - A Way Of Life (Promo Remix)
18.Angerfist - Ultra Rebel
19.Alien T - Wartime
20.Dyprax - Blast Them Out
21.T-Junction - Without Me
22.Nosferatu & Mad Dog - Lack Of Existence
23.Angerifst - Stainless Steel
24.Tomcat & Rudeboy - Soul Of A Warrior
25.Dyprax - Fuck Your Pride
26.Eastside Connection ft MC Syco - Superier Minds
27.Amnesys - System Crash
28.Meccano Twins - Pain & Fear
29.Negative A & Counterfeit - Hypnotize
30.Unexist - Attack (Mad Dog Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2018 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jaaa :clap: :yay:

Lekker setje, zit goed in mekaar :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2018 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inno schreef:
Jaaa :clap: :yay:

Lekker setje, zit goed in mekaar :thumbsup:

Aaah dankjewel man! Tof om te horen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke lijst! Gaat aan :)

Jammer dat er zo weinig millenium setjes in het liveset gedeelte online komen maar de setjes die er zijn :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
Heerlijke lijst! Gaat aan :)

Jammer dat er zo weinig millenium setjes in het liveset gedeelte online komen maar de setjes die er zijn :drool:

Benieuwd wat je ervan vind! En bedankt voor het compliment :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2018 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb hem nu 2x helemaal geluisterd en wat ik storend vond is het onnodig pitchen van langzamere tracks.
Are You Aware, The Rule of Cool en Outta Control (en in mindere mate Follow Me en A Way of Life) komen IMO veel beter over op een lager bpm dan dat jij ze draait. Ligt natuurlijk ook aan de plaat want Pain & Fear, Infinity en In A Million Years (foutje in de TL :P ) klinken nog steeds prima op een bpm van 7-10 hoger.

Daarnaast zijn de teases soms wat abrupt. Als je bijvoorbeeld Wartime op Ultra Rebel teased dan klinkt het heel plotseling en dat haalt de drive er bij Ultra Rebel een beetje uit. Als je gewoon de plaat op laat komen (wat je daarna ook doet) om vervolgens te teasen komen de teases veel beter (lees minder abrupt) over zonder de drive van de lopende plaat te verliezen.

Dit zijn natuurlijk schoonheidsfoutjes en vond het voor de rest een erg geslaagde mix. Ik ga hem de komende dagen nog vaker opzetten en hoop dat je snel weer komt met een nieuwe millenium editie. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2018 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
Heb hem nu 2x helemaal geluisterd en wat ik storend vond is het onnodig pitchen van langzamere tracks.
Are You Aware, The Rule of Cool en Outta Control (en in mindere mate Follow Me en A Way of Life) komen IMO veel beter over op een lager bpm dan dat jij ze draait. Ligt natuurlijk ook aan de plaat want Pain & Fear, Infinity en In A Million Years (foutje in de TL :P ) klinken nog steeds prima op een bpm van 7-10 hoger.

Daarnaast zijn de teases soms wat abrupt. Als je bijvoorbeeld Wartime op Ultra Rebel teased dan klinkt het heel plotseling en dat haalt de drive er bij Ultra Rebel een beetje uit. Als je gewoon de plaat op laat komen (wat je daarna ook doet) om vervolgens te teasen komen de teases veel beter (lees minder abrupt) over zonder de drive van de lopende plaat te verliezen.

Dit zijn natuurlijk schoonheidsfoutjes en vond het voor de rest een erg geslaagde mix. Ik ga hem de komende dagen nog vaker opzetten en hoop dat je snel weer komt met een nieuwe millenium editie. :)


Beide punten moet ik je helemaal gelijk in geven. Heb dit lijstje ook uit de losse pols gedraait vandaar dat bpm's niet altijd helemaal aansluiten op elkaar. En van de teases ga ik je tip zeker meenemen! Tof dat je de tijd heb genomen om goede feedback te geven! Weet niet waneer ik weer een Millennium mix doe maar er komen nog genoeg hardcore mixen van mijn kant aan. Hopelijk bevallen die ook weer :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2018 22:10 
 
Hardtraxx Newbie

Geen technische feedback (niet mijn expertise), maar millennium setjes: altijd fijn :thumbup: + genoeg fijne tracks in de lijst naar mijn smaak. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2018 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sassie schreef:
Geen technische feedback (niet mijn expertise), maar millennium setjes: altijd fijn :thumbup: + genoeg fijne tracks in de lijst naar mijn smaak. :)

Goed om te horen! Tof dat je er van hebt kunnen genieten ^^
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore