Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ Mad Dog & Art of Fighters @ Qlimax 2013:

Geupload door Qdance:


Uitgezonden via Qdance Radio (Incl. Alpha2 Interview @25:24):
https://soundcloud.com/ab7alon-dj/mad-d ... ers-qlimax

Tracklist:
01. Neophyte vs The Stunned Guys - Army of Hardcore
02. Nico & Tetta vs Art of Fighters - Restart the Party
03. Art of Fighters - Fuck You!
04. DJ Mad Dog - Illegal
05. DJ Mad Dog & Art of Fighters - Badass
06. DJ Mad Dog - Thunder-like
07. AniMe - Cracks
08. Yellow Claw & The Opposites - Thunder (Evil Activities & E-Life rmx)
[(Vocals) Razzle Dazzle Trax - Rattlebrain (Korsakoff rmx)]
09. DJ Mad Dog & Art of Fighters - Apocalypse
10. Art of Fighters - Earthquake
11. Traxtorm Gangstaz Allied - Hardcore Italia
12. DJ Mad Dog ft. MC Jeff - The Future
13. Art of Fighters ft. Mello Bondz - Resurrection
14. DJ Mad Dog & Amnesys - Game Over
15. Hard Creation - I will have that power (The Stunned Guys rmx)
16. Meccano Twins & DJ Mad Dog - Meccane
17. Art of Fighters - Nirvana of Noise (Dominator 2011 Anthem)
18. DJ Mad Dog & AniMe - Bassdrum Music
19. DJ Mad Dog ft. MC Jeff - Agony #TiH
20. Art of Fighters - Oh My Sun

Outro Qlimax door Deepack
01. Deepack - The Prophecy (Qlimax 2003 Anthem)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:')

Pfoe, wat ben ik blij dat ik hier niet bij was :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 15:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Naar de tracklist kijkende vind ik het, op een paar nummers na, best een prima set als qlimax afsluiter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

I Will have that power :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer van de nieuwe Mad Dog tracks, maar dat was onvermijdelijk. Verder gewoon een heerlijke afsluiter voor een feest als Qlimax, al had het BPM wel wat hoger gemogen. In ieder geval een positieve verbetering ten opzichte van het debacle de Decibel preparty afsluiting.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nirvana of Noise en Oh My Sun nog altijd de hoogtepunten van AoF's sets. :thumbsup: En de I will have that power rmx blijft ook echt een heerlijke track! Restart the Party is een goede inleiding op de rest.. mits de rest dan ook echt hard is. Over het algemeen toch zeker een voortuigang tov van de afgelopen 3 jaar!
Maar dan toch die hardstyle-achtige platen allemaal draaien (wat natuurlijk te verwachten was), met als dieptepunt de Thunder rmx. Een echte ramafsluiter zoals Noize Suppressor heeft Qlimax helaas al lang niet meer gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
ramafsluiter zoals Noize Suppressor.

xd
Noize Suppressor draait tegenwoordig nog slapper als dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
pim0412 schreef:
ramafsluiter zoals Noize Suppressor.

xd
Noize Suppressor draait tegenwoordig nog slapper als dit


Slapper dan.

'Tegenwoordig'. Ik neem aan dat je weet dat Noize Suppressor Qlimax 2009 afsloot? Dat was toen best een ramafsluitertje ja. En zeker voor de Qlimax standaard (Je kan natuurlijk geen Tieum of Unexist hier verwachten...)

Overigens ben ik het niet met je eens, je zult geen Thunder of van die tracks zoals Badass horen in een set van Noize Suppressor...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 21:46 
 
Hardtraxx Newbie

Verder gewoon een heerlijke afsluiter voor een feest als Qlimax, al had het BPM wel wat hoger gemogen.

Ik vind dit juist een heerlijke ritme hebben. ik vraag me de laatste tijd steeds vaker af waarom de snelheid van platen verhoogt word vind dit niet echt ten goede komen van de platen. zou eerder andere platen kiezen dan. ^_^

goede nummers zeker Mad Dog ft. MC Jeff - The Future nog niet eerder gehoord in setje van hier(of over het hoofd gezien:))
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 22:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

21 nummers in 45 min? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 01:50 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Heb niks gemist zo te zien, al zijn Earthquake, Meccane, IWHTP Remix en Nirvana of Noise wel vet.

hardcoresjors schreef:
pim0412 schreef:
ramafsluiter zoals Noize Suppressor.

xd
Noize Suppressor draait tegenwoordig nog slapper als dit


http://lsdb.nl/set/140413/noize-suppres ... 08-13.html

Ik zie t -.-
Elke eigen track van Noize Suppressor is sowieso harder dan 90% van de tracks in deze set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 12:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

OT: Snap nooit het nut van een HC afsluiting op HS feesten. Als ik hardcore wil ga ik wel naar een hardcore feest. Vind het vaak niet van toegevoegde waarde voor een feest, en volgens mij wordt de sfeer er ook niet beter van want de helft van de mensen op Qlimax vind hardcore waarschijnlijk maar niks. Was zelf niet op Qlimax maar mij lijkt een wat hardere hardstyle afsluiting beter op zijn plaats.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 13:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
OT: Snap nooit het nut van een HC afsluiting op HS feesten. Als ik hardcore wil ga ik wel naar een hardcore feest. Vind het vaak niet van toegevoegde waarde voor een feest, en volgens mij wordt de sfeer er ook niet beter van want de helft van de mensen op Qlimax vind hardcore waarschijnlijk maar niks. Was zelf niet op Qlimax maar mij lijkt een wat hardere hardstyle afsluiting beter op zijn plaats.


Afsluiten met HC vind ik net zo waardeloos als openen met Subground of Techhouse.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 16:55 
 
Hardtraxx Addict

Niks mis mee knalde goed als afsluiter!
Mensen lopen veel te snel te zeiken over hoe er word gedraaid!
Als je het niks vind ga je lekker naar huis genoeg anderen die het naar hun zin hebben :thumbsup:

Gewoon lekker knallen en gaan met die banaan :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 20:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heus niet zo heel slecht, maar erger gepremixt dan dit kan bijna niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 08:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Heus niet zo heel slecht, maar erger gepremixt dan dit kan bijna niet meer.


Dat gevoel krijg je inderdaad vaker en vaker. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 10:19 
 
Hardtraxxer

ik dacht ubermench te horen, maar dat was dus art of fighters earthquake, dan daar 90% van geript is
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Syztrax schreef:
ik dacht ubermench te horen, maar dat was dus art of fighters earthquake, dan daar 90% van geript is

Not sure if...ohnee is Syztrax, I'm sure
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 13:41 
 
Hardtraxxer

Steffnov schreef:
Syztrax schreef:
ik dacht ubermench te horen, maar dat was dus art of fighters earthquake, dan daar 90% van geript is

Not sure if...ohnee is Syztrax, I'm sure

ik ben voor de gek gehouden of niet? is ubermench zo'n nummer als spook? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 14:25 
 
Hardtraxxer

Steffnov schreef:
Ja

wat is dit voor onzin :/
waarom gaan die mensen zoiets versprijden onder een valse naam? :thumbdown:
wel een lekker setje trouwens op t begin na
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 23:11 
 
Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:
I Will have that power :worship:

:worship: , doet me denken aan Qlimax 07 :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 00:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Henk-Jan schreef:
I Will have that power :worship:

:worship: , doet me denken aan Qlimax 07 :loving:

Kerel, hou fucking oud ben jij :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 10:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Henk-Jan schreef:
I Will have that power :worship:

:worship: , doet me denken aan Qlimax 07 :loving:

Doet me denken aan toen ik 12/13 was xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 18:23 
 
Hardtraxx Veteran

Mr Lellebel schreef:
Jurheinen schreef:
Henk-Jan schreef:
I Will have that power :worship:

:worship: , doet me denken aan Qlimax 07 :loving:

Kerel, hou fucking oud ben jij :surrender:

24 :cool:
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore