Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 12:39 
 
Hardtraxx Addict

Download Kasparov @ Hardcore4life 23-02-2013:
[zippy]http://www46.zippyshare.com/v/84308615/file.html[/zippy]
http://www46.zippyshare.com/v/84308615/file.html

Tracklist:
01. Neophyte - The Remedy
02. Endymion & The Viper ft. Feral is Kinky - Raging In The Dancehall
03. Kasparov - Only Once
04. Panic - We're Doing It All
05. Prankster vs Synthax & Miss Twilight - Uprise
06. Evil Activities & The Viper - We Got Fire
07. D-Tune - My Name
08. Noize Suppressor - Circus Of Hell
09. DJ Paul - Hardcore Pestkop Hooligan (Kassie & Nossie Mashup)
10. Neophyte & Alee - Grondleggers
11. Dione - Tearing Up the Underground
12. Neophyte & Tieum - Les Saboteurs
13. Neophyte & The Viper - Never Worried
14. Neophyte Records All Stars - Klaar Om Te Rossen
15. System Shock feat. MC Jeff - The Adrenaline
16. The Prophet & Brennan Heart - Wake Up (Prophet's Hardcore Remuxx)
17. Diss Reaction - Jiiieehaaaa (Angerfist Remix)
18. The Prophet - Pitch Black (Kasparov Remix)
19. Kasparov feat. MC Raw - We Will Dominate (Angerfist Refix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaap, zucht en all that. Alleen 6, 9 en 10 zijn leuk. Verder is het huilen met de pet op. En Wake Up remuxxxxxx op een HC feest? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is toch de Hardcore REMUXXXXXX jonge! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 15:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TL is niet echt compleet

01. Neophyte - The Remedy
02. Endymion & The Viper ft. Feral is Kinky - Raging In The Dancehall
03. Kasparov - Only Once
04. Panic - We're Doing It All
05. Prankster vs Synthax & Miss Twilight - Uprise
06. Evil Activities & The Viper - We Got Fire
07. Prankster & Synthax ft. Miss Twilight - Uprise
08. ID (Call me by my name)
09. Noize Suppressor - Circus Of Hell
10. DJ Paul - Hardcore Pestkop Hooligan (Kassie & Nossie Mashup)
11. Neophyte & Alee - Grondleggers
12. Dione - Tearing Up the Underground
13. Neophyte & Tieum - Les Saboteurs
14. Neophyte & The Viper - Never Worried
15. Neophyte Records All Stars - Klaar Om Te Rossen
16. System Shock feat. MC Jeff - The Adrenaline
17. The Prophet & Brennan Heart - Wake Up (Prophet's Hardcore Remuxx)
18. Diss Reaction - Jiiieehaaaa (Angerfist Remix)
19. The Prophet - Pitch Black (Kasparov Remix)
20. Kasparov feat. MC Raw - We Will Dominate (Angerfist Refix)

Wat een opbouw zeg :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 12:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond er ook niet veel aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Gaap, zucht en all that. Alleen 6, 9 en 10 zijn leuk. Verder is het huilen met de pet op. En Wake Up remuxxxxxx op een HC feest? :lol:

13 is ook vet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Distinctive schreef:
Steffnov schreef:
Gaap, zucht en all that. Alleen 6, 9 en 10 zijn leuk. Verder is het huilen met de pet op. En Wake Up remuxxxxxx op een HC feest? :lol:

13 is ook vet :)

Oh wacht die bedoelde ik ook xd 10 is geen fuck aan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 09:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Gaap, zucht en all that.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 11:20 
 
Hardtraxx Newbie

Zitten wel een paar goede liedjes in. Nummer 12 al een hele tijd niet meer gehoord en is wel goed.

Maar de opbouw is een beetje vreemd. Misschien is Kasparov te veel bezig met Noisecontrollers ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 16:14 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Coctails schreef:
Zitten wel een paar goede liedjes in. Nummer 12 al een hele tijd niet meer gehoord en is wel goed.

Maar de opbouw is een beetje vreemd. Misschien is Kasparov te veel bezig met Noisecontrollers ?


Bas Okram is de producerende hand achter Kasparov.
De Dj is iemand anders.
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore