Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 14:12 
 

Download Kasparov @ Freaqshow 2012-2013:
http://www69.zippyshare.com/v/59519463/file.html

Tracklist:
01. Amnesys - The Purest
02. Kasparov - Only Once
03. Promo - So Sick
04. Tha Playah - Dicks, Pussy's and Assholes
05. Amnesys - Refly
06. Kasparov - Keep Going
07. Alien T - I'm Not a Perfect
08. Nosferatu & Endymion - The Message
09. Kasparov - Pitch Black
10. Anime - A-Bomb
11. Kasparov - Living The Dream
12. Dj Mad Dog & Amnesys - Game Over
13. Kasparov - Around The World
14. Promo & Tha Playah ft Snowflake - Open (Upside Down)
15. System Shock ft. MC Jeff - The Adrenaline
16. Kasparov - Pessa Pessa / Hardcore Hooligan Mash-up
17. Evil Activities & Dj Panic - Never Fall Asleep (Tha Playah Remix)
18. Kasparov - Here We Go
19. Traxtorm Gangstaz Allied - Hardcore Italia
20. Neophyte Records Allstars - Adrenaline
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een verrassend dikke lijst! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Wat een verrassend dikke lijst! :worship:

Vind je? +1 voor 3, 7 en 10 en het niet draaien van zijn nieuwste troep (dus dat valt al mee), maar 'verrassend dik' zou ik het niet noemen. 'Kon een stuk slechter' dekt de lading wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 20:21 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Chukkels schreef:
Wat een verrassend dikke lijst! :worship:

Vind je? +1 voor 3, 7 en 10 en het niet draaien van zijn nieuwste troep (dus dat valt al mee), maar 'verrassend dik' zou ik het niet noemen. 'Kon een stuk slechter' dekt de lading wel :P


Ja, maar jij hebt als hardcore-purist natuurlijk veel hogere eisen dan iemand die het af en toe luistert. Ik vind deze lijst ook bijzonder goed t.o.v. andere afsluiters van feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 21:22 
 
Hardtraxx Veteran

Hij is geen hardcore-purist, industrial/crossbreed jonge
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Hij is geen hardcore-purist, industrial/crossbreed jonge


hardcore/steffnov-mainstream-yearmix-2012-t32331.html :whistle:

Nee, maar ff voor de duidelijkheid, van Kasparov ben ik echt slechter gewend. Maar het verschil in standaarden betekent natuurlijk niet dat ik ook mijn mening op deze set mag geven he :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor Kasparov is dit gewoon een hele dikke prima. Normaal gesproken is het standaard meuk die hij draait, maar dit is zowaar gewoon eens verrassend van zijn kant. Kan natuurlijk niet tippen aan lijstjes zoals Mad Dog, maar hier kon ik me prima op vermaken. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 15:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Had Kasparov lekker af laten sluiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 20:14 
 
Hardtraxxer

Godverdomme als ik dit zo zie baal ik wel dat ik niet in zaal 2 ben geweest..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 20:39 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Jurheinen schreef:
Hij is geen hardcore-purist, industrial/crossbreed jonge


hardcore/steffnov-mainstream-yearmix-2012-t32331.html :whistle:

Nee, maar ff voor de duidelijkheid, van Kasparov ben ik echt slechter gewend. Maar het verschil in standaarden betekent natuurlijk niet dat ik ook mijn mening op deze set mag geven he :thumbup:


Tuurlijk mag jij je mening geven, maar jij gaat puur op de mening van Christiaan in ;) das wat anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 13:11 
 
Hardtraxx Veteran

Hier had ik graag nog even bij gestaan. :thumbsup:
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore