Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 16:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Download InFamous - Famous Hardcore Edition:
http://www19.zippyshare.com/v/28290292/file.html

Tracklist:
1. Amnesys – The Purest
2. The Viper – Get it lit
3. Kasparov – Pessa Pessa United Hooligan (Mash-up)
4. The Viper – Raw to the Floor
5. Neophyte – Braincrackin (Tha Playah’s Kick Refix)
6. Tha Playah – Walking The Line
7. Evil Activities & The Viper – Raving Bootleg
8. Amnesys – Refly
9. VA – Neophyte Records Mash-Up #1
10. The Viper – Nothing to Lose
11. Tha Playah – Clockwork
12. Kasparov – Part of the Project (Project Hardcore Anthem)
13. Re-Style – Get it Crackin
14. Tha Playah – Mastah of Shock (Angerfist Remix)
15. G-Town Madness & The Viper – Here it Comes
16. Tha Playah – Dick’s, Pussy’s & Assholes
17. Traxxtorm Gangstas Allied – The Hardest
18. Tha Playah – On The Edge
19. Crypsis & Luna - Torture
20. Alien-T – The Baddest Madness

Ladies & Gentlemen, mijn eerste hardcore mix. Zoals je ziet hou ik meer van de mainstream hardcore dus vandaar dit mainstream setje, ik weet dat sommig rauwdouwers hier er niet zo op zitten te wachten maar ik dacht deel dit setje voor de mensen die wel naar een mainstream hc setje zitten te zoeken. Anyway dit is mijn eerste set en feedback is altijd welkom :thumbsup:

Oja er zitten enkele promows in moeilijk in te mixen maar vond dit vette nummers (This is Hardcore) was gratis volgens mijn, en nothing to lose heb ik van het album van The Viper :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 21:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

19. Alien-T – The Baddest Madness (Crypsis Torture Vocal)

Die vocals heeft hij standaard al? :huh:

Verder is het iets teveel kaas naar mijn smaak, dus neem hem niet mee (heb niks tegen mainstream an sich hoor)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 22:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
19. Alien-T – The Baddest Madness (Crypsis Torture Vocal)

Die vocals heeft hij standaard al? :huh:

Verder is het iets teveel kaas naar mijn smaak, dus neem hem niet mee (heb niks tegen mainstream an sich hoor)


Jaa klopt had het eigenlijk ook anders moeten opschrijven er zit nmlk Crypsis - Torture gewoon tussen voor een vette overgang:P

Had eigenlijk ook niet echt verwacht dat jij hem mee zou nemen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 22:14 
 

lekker mainstream
toch ff kijken
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 23:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Viper & Neophyte - Nothing to Lose is al lang gereleased op Neophyte Records hoor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2012 11:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Constructor schreef:
The Viper & Neophyte - Nothing to Lose is al lang gereleased op Neophyte Records hoor?


Wel ja, ik dacht alleen het album nog maar ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2012 11:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
lekker mainstream
toch ff kijken


Laat maar weten wat je er van vond :thumbup:
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore