Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Download Hardcoresjors @ Neophyte Records Set:


Tracklist:
01. Nexes - The Sign
02. Masters of Ceremony - Break
03. Tha Playah - Walking The Line
04. Kasparov - Keep Going
05. Tha Playah vs. Evil Activities - Imperial
06. Neophyte vs. Tha Playah - Nr. 1
07. Kasparov - Pitch Black
08. Evil Activities And DJ Panic ft. Mc Alee - Invincible
09. Tha Playah - Dicks, Pussy's And Assholes
10. Neophyte & Evil Activities - Everlast
11. Evil Activities & DJ Panic - Quiet Dedication (Neophyte & Tha Playah Remix)
12. Evil Activities & Endymion - Changed The Game
13. The Viper & Neophyte - Coming Home

Dit is het eerste setje wat ik heb opgenomen, kunnen dus wel een paar foutjes in zitten! :innocent:
Ik wil graag commentaar en tips krijgen hahaha! :thumbsup:
Bij het uitmixen van Break ging hij echt helemaaaaal verkeerd, en zo kunnen er nog wel een paar grote fouten in zitten hoor! :$
Nr.1 naar Black is ook echt uit de maat! :$
Invincible naar dicks pussy's and assholes ook slecht, loop niet echt op elkaar in die nummers! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 20:29 
 
Hardtraxx Addict

Sorry, maar deze gaat niet mee!
Puur door het feit dat 9 van de 10 platen echt
finaal kapot zijn gedraaid de afgelopen jaren.
Als je een originelere tracklist had, was ie zeker meegegaan.
Ik zie bijna geen oudere platen, jammer!

(als kritiek he, geen belediging :thumbup: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nikkel schreef:
Sorry, maar deze gaat niet mee!
Puur door het feit dat 9 van de 10 platen echt
finaal kapot zijn gedraaid de afgelopen jaren.
Als je een originelere tracklist had, was ie zeker meegegaan.
Ik zie bijna geen oudere platen, jammer!

(als kritiek he, geen belediging :thumbup: )


Kritiek hou ik van!
Kan ik er voor de volgende mix aan denken! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 20:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dacht jij een Cavello die hard was en dan komt ie aan met dit :lol:

Maar neem em mee :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 20:33 
 
Hardtraxx Addict

Maak van je volgende set maar een Industrial Strenth set, gaat ie sowieso mee! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nikkel schreef:
Maak van je volgende set maar een Industrial Strenth set, gaat ie sowieso mee! :P

In mijn laatste set zitten 2 platen van ISR ;)

OT: Tracklist is inderdaad wat matigjes, maar omdat hij op Soundcloud staat, zal ik hem wel ff luisteren
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Dacht jij een Cavello die hard was en dan komt ie aan met dit :lol:

Maar neem em mee :cool:


Aussie man :cool:
Bedankt, hahaha zijn wel paar die beetje uit de maat lopen, maar sommige klinken volgens mij wel vet! :thumbup:

Nikkel schreef:
Maak van je volgende set maar een Industrial Strenth set, gaat ie sowieso mee! :P

Ik ben niet zo van de industrial maar ik zal het misschien is een keer proberen! :$
Ik hou van proberen haha

Steffnov schreef:
OT: Tracklist is inderdaad wat matigjes, maar omdat hij op Soundcloud staat, zal ik hem wel ff luisteren

Mainstream eh, laat maar ff horen! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 21:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qua overgangen:
01-02: Leek alsof hij lekker ging, maar op 2 punten opeens tempo eruit, jammer.
02-03: Overgang? Gaat opeens over uit het niets, het andere uiterste dus, plus volgens mij ligt hij er daarna totaal niet lekker naast. Maar dat geef je zelf ook al aan.
03-04: Weer wat te abrupt, daarnaast vind ik de kicks niet echt lekker op elkaar aansluiten, maar dat is meer een kwestie van smaak denk ik
04-05: Claps door de melodie van Keep Going heen, klinkt niet mooi. Verder goede overgang
05-06: Wederom niet echt lekker naast elkaar, krijg je dus een situatie die klinkt, alsof je met een dubbele straal zit te pissen: net niet dus.
06-07: Beetje zoals 05-06, maar minder opvallend. Stuk beter
07-08: Weer niet lekker naast elkaar, als je hem net voor de "BLACK" eruit had gegooid was hij goed geweest
08-09: Foei >.< niet soepel is een understatement. Opeens erin geklapt, dan af en toe weer terug...nee, hij loopt totaal niet.
09-10: Overgang zelf is prima, vind alleen Everlast zo'n...lege plaat ten opzichte van DP&A
10-11: Niets op aan te merken, misschien Everlast iets te lang door, maar niets mis mee
11-12: Leuk bedacht, op een stil moment het erin gooien, maar er net naast, en dat loopt de hele overgang door, die overigens best lang is ook...
12-13: Weer abrupt en er wat naast, loopt dus niet echt lekker.

Je houdt het tempo er goed in, hoewel er qua BPM weinig verschil in de set zit. Tracklist heb ik het al over gehad :P Maar goed, keep going ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 21:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meeste dingen wist ik zelf idd ookal wel, maar ik ga er zeker verbetering inbrengen, misschien volgende keer proberen een set van te voren te maken, en dan gewoon een set met van alles er doorheen!

Ik heb alles op 180 BPM gehouden, vind het wel lekker zo'n tempotje! :D
Volgende keer misg is wat rustiger setje!

Heb je nog echt tips misschien? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 21:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou ja, het gaat met niet eens om het BPM an sich, maar meer, dat er geen opbouw in zit. Normaal zit er een (enigszins) stijgende BPM in een set. Al zal dat een puntje van eigen smaak zijn :P

Echt tips...werkt hard aan het gelijk laten lopen van de tracks, daar kun je erg, erg veel winst behalen. En probeer gevarieerdere lijstjes te maken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 21:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Nou ja, het gaat met niet eens om het BPM an sich, maar meer, dat er geen opbouw in zit. Normaal zit er een (enigszins) stijgende BPM in een set. Al zal dat een puntje van eigen smaak zijn :P

Echt tips...werkt hard aan het gelijk laten lopen van de tracks, daar kun je erg, erg veel winst behalen. En probeer gevarieerdere lijstjes te maken...


Oke, ik zal wel ff oefenen om ze idd gelijk te laten lopen, maar mn virtual DJ kloot nog wel eens, moet ff zo'n paneeltje kopen!
Bij sommige tracks als ik hem over wil laten lopen en de kicks zeg maar gelijk zet dan schiet hij een beetje terug bij mijn virtual DJ, dan staan ze niet gelijk, en dit gebeurt best wel vaak, dus moet ik een andere manier vinden om hem over te laten lopen voordat het nummer is afgelopen als je me begrijpt! :P
Daarom moet ik eerst maar eens een paneeltje hebben en dan zal het wel stukken beter gaan! :thumbsup:

Maar ik zal ook eens aan die opbouw denken! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 18:54 
 

Nikkel schreef:
Sorry, maar deze gaat niet mee!
Puur door het feit dat 9 van de 10 platen echt
finaal kapot zijn gedraaid de afgelopen jaren.
Als je een originelere tracklist had, was ie zeker meegegaan.
Ik zie bijna geen oudere platen, jammer!

(als kritiek he, geen belediging :thumbup: )

dat, icm het feit dat je zelf al zegt dat je mixwerk crap is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 19:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als je het volgende nummer erin gooit eerst het volume op 0 -> gelijk leggen en op een goed moment volume omhoog.
Toen ik dat ontdekte werden mijn mixjes al een heel stuk beter :yes:
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore