Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 15:17 
 

The Hardcore Top 40 @ Fear FM April 2011:
MP3:
http://www.megaupload.com/?d=UET3E59A
(geen zippy, omdat het bestand te groot is)

CUE:
http://www.megaupload.com/?d=QYJZOJ1K
http://www58.zippyshare.com/v/4232632/file.html

Tracklist:
01. Nosferatu & Evil Activities - Sick Of It All
02. Dyprax feat. MC Tha Watcher - The Statement of Disorder
03. Evil Activities & Endymion feat. E-Life - Broken
04. Angerfist & Tieum - Shitty Rave Track
05. Weapon X - Hell Awaits
06. Angerfist & Outblast - Odious
07. Angerfist & T-Junction - Postcard From Hell (Juanma Remix)
08. D-Passion - Done Talking
09. Synapse & Ruffneck - Vows Of Doubt
10. Nosferatu & The Viper - Hate On Yourself
11. Rayden - Burning Inside
12. Miosa - No More Jealosy
13. Nitrogenetics - Makebeliever
14. Triax - Testify
15. Miosa - Destination Heaven
16. Rudeboy - Echoes Of Memories
17. Dyprax feat. MC Tha Watcher - Statement Of Disorder (Unexist Remix)
18. Nosferatu & Ruffneck - Poop
19. Miosa - Methadone Music
20. The Wishmaster - I Enjoy Chaos
21. Evil Activities & Endymion - Changed The Game
22. Noize Suppressor vs. Mad Dog - Bassdrum Bitch
23. Accelarator & Rudeboy - Insolent
24. Miosa - Street Revolution
25. T-Junction - Arena Of Destiny
26. Nitrogenetics - Tunnel Vision
27. D-Passion - The End of Eternity
28. Synapse - Primal & Pure
29. The Wishmaster - The Revolution
30. Accelarator - Can't Break Me Down
31. Rudeboy & Tomcat - Men Of Violence
32. Dione - Partystarter
33. Dr. Z-Vago - Flying High (E-Noid Remix)
34. Re-Style - Too Much Liquor
35. Triax & Deathfall - Anger
36. Nitrogenetics - Determinded Coincidence
37. D-Passion - Searching for Tomorrow
38. Dr. Z-Vago - Bat Device (Remix by Counterfeit)
39. The Genesis Projection - All Or Nothing
40. Promo - Tunnel Vision

Albumart:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sick of it all :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roebén schreef:
Sick of it all :yay:


en onverdiende nummer 1 staan zoveel betere tracks in dan die -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
Roebén schreef:
Sick of it all :yay:


en onverdiende nummer 1 staan zoveel betere tracks in dan die -.-

Nosferatu & The Viper - Hate On Yourself bijvoorbeeld
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 16:09 
 

wie had die titel net aangepast
blijf daar eens mooi van af!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 17:28 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
wie had die titel net aangepast
blijf daar eens mooi van af!


Nee
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 17:29 
 

CUE:
http://www.megaupload.com/?d=QYJZOJ1K
http://www58.zippyshare.com/v/4232632/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 19:53 
 

Project 141 schreef:
1 t/m 4 = :yawn:

slechtste top 4 evah
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 20:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Top 4 op zich wel leuke tracks. Zolang ze die maar op het begin van een hardcore set draaien... Einde moet veel harder :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 22:18 
 

nielstil schreef:
Top 4 op zich wel leuke tracks. Zolang ze die maar op het begin van een hardcore set draaien... Einde moet veel harder :P

ja idd, de hitjes zitten altijd in de top, terwijl industrial vaak onderaan zit :P
je begint met hard en eindigd zacht :p
zouden ze eigenlijk eens om moeten draaien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 22:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Aan deze top 40 vind ik wel te zien dat hardcore op dit moment een beetje op z'n gat ligt. Wordt tijd dat Traxxtorm en Neophyte weer met wat fatsoenlijks op gang gaan komen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 14:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Aan deze top 40 vind ik wel te zien dat hardcore op dit moment een beetje op z'n gat ligt. Wordt tijd dat Traxxtorm en Neophyte weer met wat fatsoenlijks op gang gaan komen :)


Er mogen dan wat hitjes tussen zitten maar naar mijn idee wordt er op het moment juist meer gereleased dan pak weg een jaar geleden. Evil Activities, nosferatu, endymion, angerfist (toch graag gezien op feesten) zijn weer aan het producen geslagen. Daarnaast heb je nieuwe gasten (dyprax waar ik fan van begin te raken) die komen kijken.
Niet helemaal met je eens ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 14:38 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Meenemen en kapot draaien :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 16:40 
 

Project 141 schreef:
Der Rudii schreef:
dawasiknie schreef:
Aan deze top 40 vind ik wel te zien dat hardcore op dit moment een beetje op z'n gat ligt. Wordt tijd dat Traxxtorm en Neophyte weer met wat fatsoenlijks op gang gaan komen :)


Er mogen dan wat hitjes tussen zitten maar naar mijn idee wordt er op het moment juist meer gereleased dan pak weg een jaar geleden. Evil Activities, nosferatu, endymion, angerfist (toch graag gezien op feesten) zijn weer aan het producen geslagen. Daarnaast heb je nieuwe gasten (dyprax waar ik fan van begin te raken) die komen kijken.
Niet helemaal met je eens ;)


Ja misschien wel veel releases, maar nou nog wat goede vernieuwende releases :thumbup:

nou, die nieuwe Miosa release is wel echt zwaar dik :P
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore