Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2014 15:40 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker



Tracklist:
01. Intro
02. Ophidian & Hamunaptra - Whispers Of A Nameless Fear
03. Endymion & Nosferatu - All The Way Up
04. Nosferatu - Beaver Cleaver
05. Enzyme X - Syskwahor
06. Meagashira - End Of Line
07. Ophidian - Predator & Prey
08. Enzyme X - Tsui Pa Shien
09. Hamunaptra & Ophidian - Stalked By Death
10. Ophidian & Tapage - The Mine
11. Ophidian & Hamunaptra - Dark Matter (Ground Zero 2014 Anthem)
12. Nosferatu & Ophidian - Psychiatric Ass
13. Nosferatu - The Underground Stream (Dione Remix)
14. Hamunaptra - Neon Genesis Part I (Yataah)
15. Ophidian - Butterfly VIP
16. Enzyme X - Blood Omen
17. Nosferatu - The Undead
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2014 15:41 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Samen met die van Ophidian en D-Passion beste set van Defqon imo :worship:
TL is nagenoeg perfect.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2014 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg toffe set ja. Maar nagenoeg perfect? Daar kan ik niet mee instemmen. Ik had liever gezien dat 'ie nog nét iets minder 'op safe had gespeeld'. Ik mis tracks zoals Pyroclastic Flow en Threebond of Consent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2014 22:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Erg toffe set ja. Maar nagenoeg perfect? Daar kan ik niet mee instemmen. Ik had liever gezien dat 'ie nog nét iets minder 'op safe had gespeeld'. Ik mis tracks zoals Pyroclastic Flow en Threebond of Consent.

Blood Omen, Yataah, Syskwahor, Stalked By Death, Tsui Pa Shien en Predator & Prey vind ik niet echt op safe.
Er zijn inderdaad nog zoveel tracks die ik ook had willen horen (Flying Saucer, Sector 9, De twee die jij noemt, Mastodont, en zo nog wel een hoop Enzyme spul) maar ja je kan niet alles doen.

En voor zover ik zie zijn alle tracks nog vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2014 14:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Er stond al bijna niemand in de tent tijdens zijn set, met zo'n trackkeuze had ie de laatste 50 man die er stonden ook naar buiten gejaagd :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2014 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Er stond al bijna niemand in de tent tijdens zijn set, met zo'n trackkeuze had ie de laatste 50 man die er stonden ook naar buiten gejaagd :')

Meeste waren vertrokken bij Armageddon Project hoorde ik, bij Hamunaptra was het vrij leeg maar ik stond daar prima te genieten :P alleen jammer van het geluid daar, begin van de dag stond het snoeihard en toen ik voor Hamunaptra terug kwam stond het opeens erg zacht. Stond ook duidelijk een limiter op als ik naar het scherm van licht en geluid keek (was het db te zien)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2014 13:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jup, geluid stond erg slecht, later tijdens D-Passion werd het gelukkig weer iets beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2014 12:17 
 
Hardtraxx Newbie

ben ik nou de enige die vind dat de liveset van defqon van belabberde kwaliteit zijn het klinkt allemaal veel te dof alsof je spiekers niet goed zitten kan er echt niet naar luisteren ver*** de muziek gewoon erg jammer.
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore