Related topics
- View the latest post: Gezellige Uptempo pres: Expeditie Uptempo @ Intents Festival 2024
- View the latest post: Geck-O & Gezellige Uptempo - Gezellige Upgeck-o (SSR087)
- View the latest post: Bernal Bounce x Gezellige Uptempo x Hans Glock - Que Si, Que No (Uptempo Remix) (?)
- View the latest post: Gezellige Uptempo & Unlocked pres. De Uptempolonaise (Uptempo Carnaval Mixtape)
- View the latest post: Defqon. 1 2026 | Gezellige Uptempo
Active topics in Hardcore
- View the latest post: Neophyte & Panic & Paul Elstak @ Project Hardcore 2003
- View the latest post: Parvuz - Ultimate Hardcore Megamix
- View the latest post: The Dark Horror vs Noxiouz | Intents Festival 2026
- View the latest post: A tribute to Thunderdome
- View the latest post: Lekkerfaces vs Satirized - The Opening | Intents Festival 2026
Moderators
Staat ondertussen al even aan. Maximaal grandioos mixwerk weer. En dat met 1 hand.
Heerlijke set weer, goed in elkaar gezet ook. Alle hype verdiend imo 
Ah ja, in de andere klauw natuurlijk een zware Van Nelle.Hekzitter wrote:Staat ondertussen al even aan. Maximaal grandioos mixwerk weer. En dat met 1 hand.
"Dat bepalen wij wel hier, op het forum''
(14:35)
Heb minuten de slappe lach gehad thuis en kon het niet uitleggen aan mijn vriendin
Heb minuten de slappe lach gehad thuis en kon het niet uitleggen aan mijn vriendin
Shoutout naar de roots jeweettoch!ErikZ wrote:"Dat bepalen wij wel hier, op het forum''![]()
Kees is verrassend stil sinds deze mix dropte! Waar is die paarsblauwe naam??????
ErikZ wrote:"Dat bepalen wij wel hier, op het forum''![]()
-
HHardtraxxer
- 58 posts member since 2023
- last seen Oct 2023
Haha geweldig gezellig !!! 
Hahaha dat is de outro van mijn laatste release, nu ook op Spotify te aanschouwen: View on SpotifyErikZ wrote:"Dat bepalen wij wel hier, op het forum''![]()