Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 16:48 
 

Project 141 schreef:
Ik heb hem gewoon succesvol gesplit ;) En bij jou werkte die toch ook eerst, anders had je niet gezien dat ie die mappen had gemaakt bij de '

had ik ook niet gezien dat ie dat deed, maar ik zag het toen ik de cue opende in Medievil :P om te kijken of er fouten in zaten
en die fout heb ik al vaker gehad tijdens het maken van CUE bestanden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 17:40 
 

Project 141 schreef:
Oh okay, werkt ie nu ondertussen wel?

Yep!
Nu werkt ie prima! :D
Super man! :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 01:45 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Donder alsjeblieft op met die kaas top 100's -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Donder alsjeblieft op met die kaas top 100's -.-

Maak er zelf een dan :whistle:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore