Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 23:15 
 
Hardtraxx Newbie

New episode of:

Evil Activities presents: Extreme Audio Episode 2:
Right click, save as..



Tracklist:
1. The Viper & Nosferatu -- Who we are
2. Amnesys -- Back to zero
3. Noisecontrollers -- Unite (Tha Playah Remix)
4. Art of Fighters -- God's fury
5. Evil Activities & Tha Playah -- Imperial
6. HellSystem feat. Mekanika -- Glory to Rome
7. Wishmaster -- Pandemonium
8. Prankster -- Blood and Tears
9. The Viper & Neophyte -- Nothing to lose
10. Amnesys -- Raw generation
11. Maddog -- A Night of Madness
12. Nosferatu & Evil Activities -- Sick of it all
13. Bomfunk MC's -- Freestyler (Hellsystem's Bootleg remix)
14. Art of Fighters -- Nirvana of noise
15. Endymion & Nosferatu -- Drunk with a gun (Evil Activities remix)
16. Angerfist -- Incoming
17. Neophyte & MC Alee -- Grondleggers
18. Morbid Angel -- Radikult (Evil Activities remix)
19. Outblast & Angerfist -- Delusion
20. Drokz & het beest van neuk -- Het gaat om de energie
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 23:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dafuq? Komt dit van EA? Ben blij verrast hiermee! Morgen ofzo maar even luisteren denk
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 23:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

r0y-style schreef:
Tracklist:
2. Amnesys -- Back to zero
3. Noisecontrollers -- Unite (Tha Playah Remix)
4. Art of Fighters -- God's fury
6. HellSystem feat. Mekanika -- Glory to Rome
8. Prankster -- Blood and Tears
10. Amnesys -- Raw generation
11. Maddog -- A Night of Madness
14. Art of Fighters -- Nirvana of noise
20. Drokz & het beest van neuk -- Het gaat om de energie


Not bad. En maar eens 7. Wishmaster -- Pandemonium en 18. Morbid Angel -- Radikult (Evil Activities remix) checken, nieuw...:drool:

Edit:
- Pandemonium erg vet moet ik zeggen.
- Radikult...not half bad actually. Volgens mij gaat EA echt dezelfde weg als HHZ op. Eerst een held, daarna volledig commercieel, en dan opeens met een podcast en nieuwe tracks weer de weg omhoog. Point of no Return was zaad, maar Hardshock Anthem ook niet echt slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 14:02 
 
Hardtraxx Veteran

niet slecht voor Evil Activities ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 16:04 
 
Hardtraxxer

Jammer van Incoming :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 15:53 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Drokz & het beest van neuk -- Het gaat om de energie

:lol:
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore