Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 01:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hmm, origineel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 01:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als dit nou de afsluiter was geweest op Qlimax, is er wel een leuk lijstje voor iig :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 08:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beter dan ik dacht! :thumbup:

6. Distorted Revelation -- Mr. Ryan
Lekker plaatje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kijk, met dit soort lijstjes kan hij wel aankomen. Valt me reuze mee. Neem hem niet mee, maar al beter dan verwacht.

Les Saboteurs :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

*Kuch Hard With Style Kuch*

En waar is Extreme Audio zelf? Eerste episode stopt hij niet eens die plaat er in.
Nou ja Headhunterz is na zijn podcast ook een stuk voor uit gegaan, hopen we voor het zelfde met Evil Activities.
Wel lekker gemixt trouwens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
*Kuch Hard With Style Kuch*

En waar is Extreme Audio zelf? Eerste episode stopt hij niet eens die plaat er in.
Nou ja Headhunterz is na zijn podcast ook een stuk voor uit gegaan, hopen we voor het zelfde met Evil Activities.
Wel lekker gemixt trouwens!

Waar heb jij het over?
Extreme Audio is toch gewoon de naam van zijn podcast sessie? :P
Geen plaat volgens mij hoor...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 16:25 
 
Hardtraxxer

wat is hier zo goed aan? allemaal standaard platen als ik het zo zie..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q-Dominic schreef:
wat is hier zo goed aan? allemaal standaard platen als ik het zo zie..

Alles is relatief he. Ik had hem gewoon slechter verwacht, maar met plaatjes als Spineless en Les Saboteurs is het beter dan wat hij normaal draait
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
_theon_ schreef:
*Kuch Hard With Style Kuch*

En waar is Extreme Audio zelf? Eerste episode stopt hij niet eens die plaat er in.
Nou ja Headhunterz is na zijn podcast ook een stuk voor uit gegaan, hopen we voor het zelfde met Evil Activities.
Wel lekker gemixt trouwens!

Waar heb jij het over?
Extreme Audio is toch gewoon de naam van zijn podcast sessie? :P
Geen plaat volgens mij hoor...

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik dacht dat je het over een nieuwe plaat had haha! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 19:16 
 
Hardtraxx Veteran

had me verwachtingen lager liggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 22:51 
 

gare troep dit -.-
die aflsuiter is overigen wel nice
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 23:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

WTF... Zie die slogans... hard with style > hard to the core, music from the heart > music from within

echt heel laag om zo'n kloon te maken, ookal is dit wel hardcore :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 21:52 
 
Hardtraxxer

Snap niet dat hij nog niet zelf van deze nummers moe is geworden.. :thumbdown:

1. Outblast -- Masters symphony (Evil Activities R3F1K5)
2. Angels of Darkness -- Cold as ice (Tha Playah remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 00:04 
 
Hardtraxxer

Wel een lekker lijstje vindt ik ^^. Wel een serieuze rip-off van HWS precies
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skyche schreef:
Wel een lekker lijstje vindt ik ^^. Wel een serieuze rip-off van HWS precies


ja man wat hardstyle is echt te vergelijken met hardcore
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 14:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vind het ook wel het HWS idee, maar dat geeft verder niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 00:38 
 
Hardtraxx Newbie

Klinkt lekker met een paar goede tracks. Les saboteurs
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 14:42 
 
Hardtraxxer

The Anim0l schreef:
Skyche schreef:
Wel een lekker lijstje vindt ik ^^. Wel een serieuze rip-off van HWS precies


ja man wat hardstyle is echt te vergelijken met hardcore

Je snapt toch vast wel wat ik bedoel? Ik bedoel het concept, niet de muziek -.- .
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 18:07 
 
Hardtraxx Newbie

Wel een nette plaat! had er alleen meer va verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 22:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RobinhardtraXX schreef:
Wel een nette plaat! had er alleen meer va verwacht.

Nette plaat? Weet je wel waar je over praat? :lol:
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore