Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 16:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Download Evil Acitivties @ InQontrol 2009:
[zippy]http://www17.zippyshare.com/v/29327429/file.html[/zippy]

Tracklist:
01. Tha Playah - Weird Clit (Neophyte & Evil Activities remix)
02. Tommyknocker - The Aftermath
03. Catscan - The Agency
04. Promo - Patterns in Chaos
05. Art of Fighters - Redemption
06. Meccano Twins - Alpha Release
07. Neophyte & Evil Activities - Invasion
08. Amnesys - Worldwide Crisis
09. Tommyknocker vs Sunbeam - Twisted World (Viper mashup)
10. Tha Playah - Bounce Back
11. Tommyknocker - Criminal
12. Evil Activities - The Way I am (Endymion Remix)
13. Masters of Ceremony - Rocking with the Best
14. Tha Playah & Neophyte - Still No. 1
15. Tha Playah & Evil Activities - Imperial
16. G-Town Madness & The Viper - Live a Lie
17. Evil Activities - Raw to the Floor
18. Evil Activities - Cold as me
19. Evil Activities - No Place to Hide
20. Amnesys - Raw Generation
21. Tha Playah & Neophyte & MC Alee - Ultimate Project
22. The Prodigy - Omen (Hardcore Bootleg)
23. Masters of Ceremony - Under Control
24. Tha Playah - Walk The Line
25. Evil Activities - Quiet Dedication (Neophyte & Tha Playah remix)
26. Masters Of Ceremony - Hardcore To Da Bone

In mijn ogen een van de beste sets die hij ooit gedraaid heeft. Deze verdiend wel weer eens wat extra aandacht :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 16:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oei, toch maar gedownload, lekkere hitlijst van 2009, maar vind het wel prima! Dikke set. Zo maakt ie ze tegenwoordig niet meer. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 16:59 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ben totaal niet meer met de hardcore bezig (Op Industrial Hardcore na) maar dit zit voor Evil Activities echt wel een lekker setje :thumbup: download de set ff op me andere pc :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 18:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijk setje
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zo mag hij ze zeker vaker draaien, erg lekkere lijst voor EA :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 09:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
In mijn ogen een van de beste sets die hij ooit gedraaid heeft. Deze verdiend wel weer eens wat extra aandacht :)

Defqon 2008 was nog lekkerder ^^
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore