Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 15:30 
 
Hardtraxx Veteran

Download Evil Activities ft. E-Life @ Qlimax 2012:
http://soundcloud.com/qdance/qlimax-201 ... t/download

Tracklist:
01. The Viper & Evil Activities - Raving Bootleg
02. Evil Activities & DV8 Rocks! - Guess What?
03. Endymion vs. Deadmau5 & Noisia - Abduct Your Weapon
04. Evil Activities Feat E-Life - Broken
05. Menace II Society Meets Catscan - Chronic Counter
06. Razzle Dazzle - Rattlebrain (Korsakoff Remix)
07. The Viper & Tha Playah - What I've Done (Bootleg)
08. Mad Dog - Agony
09. Evil Activities - It's Ok
10. Tommyknocker Feat The Wishmaster - Supernatural
11. Angerfist - Incoming
12. Evil Activities - Evil Inside
13. Evil Activities - Nobody Said It Was Easy (Vocals)
14. Tha Playah - On The Edge
15. Psyko Punkz - Fate or Fortune (Qlimax 2012 Anthem)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 15:34 
 
Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
08. Mad Dog - Agony
10. Tommyknocker Feat The Wishmaster - Supernatural
11. Angerfist - Incoming
14. Tha Playah - On The Edge



:D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:
iMark schreef:
08. Mad Dog - Agony
10. Tommyknocker Feat The Wishmaster - Supernatural
11. Angerfist - Incoming
14. Tha Playah - On The Edge



:D :D

Ook het enige goede, evt CC nog :P maar ach, het is Qlimax, dus had ook niet anders verwacht. In dat licht vind ik Agony al verrassend xd

Opbouw is overigens wel heel apart :huh: maar uiteraard een stuk beter nog dan Propje vorig jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 15:48 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Wout1997 schreef:
iMark schreef:
08. Mad Dog - Agony
10. Tommyknocker Feat The Wishmaster - Supernatural
11. Angerfist - Incoming
14. Tha Playah - On The Edge



:D :D

Ook het enige goede, evt CC nog :P maar ach, het is Qlimax, dus had ook niet anders verwacht. In dat licht vind ik Agony al verrassend xd

Opbouw is overigens wel heel apart :huh: maar uiteraard een stuk beter nog dan Propje vorig jaar.

CC ben ik niet zo'n fan van.

Supernatural en Agony zijn het vetst/verrassends. On The Edge kent iedereen nu ook wel en Incoming is best standaard maar nog wel "hard" voor dat lijstje
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Evil Activities, Qlimax.. Nuff said.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 16:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

iMark schreef:
07. The Viper & Tha Playah - What I've Done (Bootleg)


Deze kan ik ook wel waarderen :)
Verder een aantal lekkere nummers en een hoop voorspelbare.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, gewoon NEE.. Agony en On The Edge waren de enige platen die ik enigzins kon waarderen.. En ik dacht helemaal gek te worden toen ik nsiwe vocals hoorde om 5 voor 7.. Maar dat werd enigzins goedgemaakt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Nee, gewoon NEE.. Agony en On The Edge waren de enige platen die ik enigzins kon waarderen.. En ik dacht helemaal gek te worden toen ik nsiwe vocals hoorde om 5 voor 7.. Maar dat werd enigzins goedgemaakt..


ea was gewoon aan t trolle :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
Ruubiie schreef:
Nee, gewoon NEE.. Agony en On The Edge waren de enige platen die ik enigzins kon waarderen.. En ik dacht helemaal gek te worden toen ik nsiwe vocals hoorde om 5 voor 7.. Maar dat werd enigzins goedgemaakt..


ea was gewoon aan t trolle :D

EA is tegenwoordig 1 grote troll
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Opvallend trouwens dat er niks van zijn laatste album bij zit (It's OK was toen al uit). Zou hij het zelf net zo kut als wij vinden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 22:08 
 

Citaat:
Evil Activities - Nobody Said It Was Easy (Vocals)

:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 22:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Prima afsluiting voor een feest als Qlimax. Heb het helaas niet gezien, want we waren al aan het chillen boven.. Alleen de Raving Bootleg nog meegekregen (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 11:39 
 
Hardtraxx Veteran

dit is wel heeeel erg slecht! hadden ze beter B-Front kunnen laten afsluiten, zijn set ging harder dan dit.. uitgepoepte tracks imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 22:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2010: EA & Endymion
2011: The Prophet
2012: EA

De grootste poep heeft er de laatste 3 jaar wel gestaan, dus ik heb goede hoop voor 2013 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 16:57 
 
Hardtraxxer

Ik vond dit een best prima setje hoor voor iemand die niet helemaal thuis is in hardcore en niet echt houdt van die te harde dingen
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 15:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Was 'n lekkere set! Ben niet echt thuis in de hardcore, maar kon hier wel lekker op los!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2012 09:37 
 
Hardtraxx Veteran

Forbidden Phobia schreef:
dit is wel heeeel erg slecht! hadden ze beter B-Front kunnen laten afsluiten, zijn set ging harder dan dit.. uitgepoepte tracks imo

Nee man, sneller is harder jwt

E-life is trouwens nog steeds schijtirritant met zn brrrrrraa. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 17:51 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik had slechter verwacht, maarja typisch voor het qlimax volk dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was na de BPM in slaap gevallen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2012 12:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Z'n afsluiter met Endymion 2 jaar geleden was een stuk vetter :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom altijd die fout maken door zo'n artiest neer te zetten. Zet dan gewoon tha playah of promo neer.
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore