Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 07:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Download Extreme Audio 6.5:
http://traffic.libsyn.com/extremeaudio/ ... de_6.5.mp3
(rechtermuisknop -> Opslaan als..)

Tracklist:
1. Kasparov & Evil Activities - Point of no return
2. Kasparov - Pitch Black
3. Neophyte & The Viper - 98 to your mind
4. Masoko Solo - Pessa Pessa (Kasparov Remix)
5. Neophyte & Tha Playah - Still nr 1
6. Art of Fighters - Nirvana of noise
7. Evil Activities - Quiet Dedication (Neophyte & Tha Playah Remix)
8. Nosferatu & Endymion - Drunk with a gun (Evil Activities Remix)
9. Kasparov - We Will Dominate
10. Psychiatric Fear (Evil Activities Mash-up)
11. The Prophet & Brennan Heart - Wake Up! (Prophet's Hardcore Remuxx)
12. DJ Mad Dog - Night of Madness
13. Kasparov - Around The World
14. Evil Activities & Nosferatu - Sick of it all
15. Tommyknocker Minimix (Chronic Disorder)
16. Diss Reaction - Jieeehaaa (Angerfist Remix)
17. Masters of Ceremony - Dirt
18. Neophyte Records Mash-up #1
19. 3 Steps Ahead - Drop It (Tommyknocker & Stunned Guys Remix)
20. Kasparov - SITCS Decibel 2010
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 10:34 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een ongelofelijke baas is EA toch :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 15:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lekker Sjuul! Gaat mee voor op vakantie! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een zieke lijst :drool:
Supervet dat hij The Prophet & Brennan Heart - Wake Up! (Prophet's Hardcore Remuxx) :loving:
Evil Activities is echt vooruit gegaan sinds vroeger, veel harder! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 10:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

huh? wat? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BadToTheBone schreef:
huh? wat? :huh:

Ja ik weet ook niet waarom hardcoresjors EA erbij haalt, want het is toch echt Kasparov die die bazensetje heeft gedraaid :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 19:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
BadToTheBone schreef:
huh? wat? :huh:

Ja ik weet ook niet waarom hardcoresjors EA erbij haalt, want het is toch echt Kasparov die die bazensetje heeft gedraaid :loving:

EA vs Kasparov toch? :$
Zo jammer dat ik hier niet bij was, zou echt een droom zijn die uitkwam :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 23:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Steffnov schreef:
BadToTheBone schreef:
huh? wat? :huh:

Ja ik weet ook niet waarom hardcoresjors EA erbij haalt, want het is toch echt Kasparov die die bazensetje heeft gedraaid :loving:

EA vs Kasparov toch? :$
Zo jammer dat ik hier niet bij was, zou echt een droom zijn die uitkwam :loving:

Nee, Kasparov draaide alleen, was zooooooooooooooooooo vet man :yay: geen woorden voor
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 07:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ow my bad, maar ook super vet, wat een gruwelijke lijst :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 04:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 12:54 
 
Hardtraxx Veteran

Oke, omdat je hier vaak pagina's vol negatieve reacties ziet weet ik nou niet of jullie sarcastisch bezig zijn of niet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Plaat van het jaar :loving:
Alleen als EA, Kasparov, Endymion en The Viper samen een plaat zouden maken zou het die kunnen overtreffen! :drool:
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore