Active topics in Hardcore

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 6 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 23 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Het viel me trouwens tegen hoe hard de hardcore aan het begin was, A New Today kan zomaar ergens in een Hardstyleset gegooid worden.
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Wous1989 wrote:
tomb wrote:Jammer van How Long en Nobody Said maar voor de rest behoorlijk dikke set :bomb:
ja die verprutsen het flink.. :/ voor de rest wel goed setje, ook al vind ik hardcore afsluiters niet zoveel aan :oh:
Het is wel een set die aansluit bij het hardstyle publiek op qlimax, maar vind dat hardcore gedurende de hele set wel iets harder mag :)
Hardtraxxer
703 posts member since 2010
last seen May 2019
Ik vond het een geniale set :)

Helemaal gek geragt erop

1. De heren weten precies hoe van hardstyle over te gaan naar hardcore en t tempo op te schroeven
2. eerste deel was slim gekozen vooral omdat t merendeel van qlimax volk hardstyle minded zijn en zich nog wel kunnen vinden
in de commerciele mainstream hardcore plaatjes
3. laatste 20 minuten _O_ waha wat een energie man :bomb:

Netjes gedaan
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Khadber wrote:Het viel me trouwens tegen hoe hard de hardcore aan het begin was, A New Today kan zomaar ergens in een Hardstyleset gegooid worden.
De eerste 3 nummers zijn inderdaad meer opgefokte hardstyle. Daarna werd het gelukkig hardcore zoals ik er wat meer van hou: agressief, hard en snel :cool:
F
Hardtraxxer
85 posts member since 2010
last seen Dec 2011
Refly blijft geil \o/
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Soo dan! My misery op qlimax :D Wat een dikkke plaat is dat, kei en keihard :bomb: Niks voor op qlimax eigenlijk :P
Q
Hardtraxxer
959 posts member since 2009
last seen May 2015
Ik sta echt versteld van al het commentaar. Ik vond juist dat ze te snel openden en veeeeels te snel eindigden!
200 bpm op een hardstyle feest had ik nog niet eerder gehoord, kon het ook niet bijbenen..
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Kevin-Raw wrote:Soo dan! My misery op qlimax :D Wat een dikkke plaat is dat, kei en keihard :bomb: Niks voor op qlimax eigenlijk :P
Attack (Mad Dog Remix) :D ook gruwelijk dat ze die draaien. Nemen we mooi mee, volgend jaar lekker Life Blood Pain Death (Tymon Remix) als we de stijgende lijn willen vasthouden :D
H
Hardtraxxer
355 posts member since 2009
last seen Feb 2015
lijkt me eerlijk gezegd geen ideale overgang van My Misery naar Army of Harcore, maar ben benieuwd ^^
heerlijk nummer wel om mee af te sluiten trouwens :clap:
W
Hardtraxxer
201 posts member since 2009
last seen Sep 2015
hanzOr wrote:lijkt me eerlijk gezegd geen ideale overgang van My Misery naar Army of Harcore, maar ben benieuwd ^^
heerlijk nummer wel om mee af te sluiten trouwens :clap:
ja dat komt in het standaard lijstje voor,, kunnen ze niet overslaan dus;) eerste kwartier was lekker, daarna was de lol er snel af
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
Q-Dominic wrote:200 bpm op een hardstyle feest had ik nog niet eerder gehoord, kon het ook niet bijbenen..
Ik kan me van vorig jaar herinneren dat Noize Suppressor ook aan de snelle kant eindigde met Fingherz. Ik vind het altijd wel lekker, nog even je laatste energie eruit knallen :P
Last edited by BuzzLightyear on 30 Nov 2010 00:06, edited 1 time in total.
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Was heerlijk setje, nog lekker staan te raggen tot het einde ;-)
Z
Artiest
1062 posts member since 2008
last seen Aug 2025
Wel een leuk setje maar wel jammer dat tracks als Nobody said it was Easy en Scrap Attack Endymion Remix gedraaid worden maarja doe je niks aan ;)
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
BuzzLightyear wrote:
Q-Dominic wrote:200 bpm op een hardstyle feest had ik nog niet eerder gehoord, kon het ook niet bijbenen..
Ik kan me van vorig jaar herinneren dat Noize Suppressor ook aan de snelle kant eindigde met Fingherz. Ik vind het altijd wel lekker, nog even je laatste energie eruit knallen :P
Ja maar die was voor de rest echt bizar traag :/ Fingerz op het einde was wel het hoogtepunt van het hele feest!
H
Hardtraxxer
355 posts member since 2009
last seen Feb 2015
Digesta. wrote:ik zie de "alternate reality" remix niet??
dat is de voorlaatste plaat.
dus ID kan ook worden weggehaald.
Hardtraxx Veteran
4329 posts member since 2009
last seen 8 days ago
DarkSymphony wrote:
Digesta. wrote:ik zie de "alternate reality" remix niet??
boeiend?
die zul je echt ng wel vaker in setjes tegen komen :P ;)
vind 02 erg vet :bomb:
en vanaf sick of it al is het een :bomb: set :thumbsup:
Die remix is niet te mixxen :P
Hardtraxx Newbie
13 posts member since 2010
last seen Mar 2016
Heb deze set maar half meegemaakt omdat we liever niet te laat bij de bus waren en de meeste het van ons toch al genoeg vonden, maar ben zeker tot en met abduction nog hard losgegaan :P

Vond alleen beetje jammer dat de bass bij alle hardstyle artieste stuk harder leek te gaan dan bij dit laatste uurtje...
M
Hardtraxxer
138 posts member since 2009
last seen Jun 2012
kmoet zeggen ik luister het setje nu en hij gaat best wel lekker!
op de wat hitjes maja laatste stuk is zeker hard! :D
G
D
opzich wel harde TL :D jammer van nobody said en how long :thumbdown:
Q
Hardtraxxer
959 posts member since 2009
last seen May 2015
DarkSymphony wrote:opzich wel harde TL :D jammer van nobody said en how long :thumbdown:
Heerlijk juist even die meezingmomentjes. maar dat zullen er weinig met me eens zijn op dit forum :P
Refly ging trouwens echt ziek hard live!
Hardtraxx Elite
2594 posts member since 2010
last seen Mar 2023
Q-Dominic wrote:DarkSymphony schreef:
opzich wel harde TL jammer van nobody said en how long

Heerlijk juist even die meezingmomentjes. maar dat zullen er weinig met me eens zijn op dit forum
Refly ging trouwens echt ziek hard live!
Die had je bij de hardstyle setjes er al aardig wat van in zitten, daar hadden ze het van mij niet voor hoeven doen.
Heb zelf deze nummers nog niet grijs gedraait dus niet heel veel problemen mee, heb er ook pas 1 feest er op zitten
dus dat zal verder wel komen. Had toch liever iets harders gezien :yawn: rest was trouwens wel lekker losgaan :worship: