Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2010 20:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het viel me trouwens tegen hoe hard de hardcore aan het begin was, A New Today kan zomaar ergens in een Hardstyleset gegooid worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2010 22:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wous1989 schreef:
tomb schreef:
Jammer van How Long en Nobody Said maar voor de rest behoorlijk dikke set :bomb:


ja die verprutsen het flink.. :/ voor de rest wel goed setje, ook al vind ik hardcore afsluiters niet zoveel aan :oh:

Het is wel een set die aansluit bij het hardstyle publiek op qlimax, maar vind dat hardcore gedurende de hele set wel iets harder mag :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2010 22:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vond het een geniale set :)

Helemaal gek geragt erop

1. De heren weten precies hoe van hardstyle over te gaan naar hardcore en t tempo op te schroeven
2. eerste deel was slim gekozen vooral omdat t merendeel van qlimax volk hardstyle minded zijn en zich nog wel kunnen vinden
in de commerciele mainstream hardcore plaatjes
3. laatste 20 minuten _O_ waha wat een energie man :bomb:

Netjes gedaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2010 22:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Het viel me trouwens tegen hoe hard de hardcore aan het begin was, A New Today kan zomaar ergens in een Hardstyleset gegooid worden.

De eerste 3 nummers zijn inderdaad meer opgefokte hardstyle. Daarna werd het gelukkig hardcore zoals ik er wat meer van hou: agressief, hard en snel :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 01:50 
 
Hardtraxxer

Refly blijft geil \o/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 12:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Soo dan! My misery op qlimax :D Wat een dikkke plaat is dat, kei en keihard :bomb: Niks voor op qlimax eigenlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 14:18 
 
Hardtraxxer

Ik sta echt versteld van al het commentaar. Ik vond juist dat ze te snel openden en veeeeels te snel eindigden!
200 bpm op een hardstyle feest had ik nog niet eerder gehoord, kon het ook niet bijbenen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 17:03 
 
Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Soo dan! My misery op qlimax :D Wat een dikkke plaat is dat, kei en keihard :bomb: Niks voor op qlimax eigenlijk :P

Attack (Mad Dog Remix) :D ook gruwelijk dat ze die draaien. Nemen we mooi mee, volgend jaar lekker Life Blood Pain Death (Tymon Remix) als we de stijgende lijn willen vasthouden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 18:27 
 
Hardtraxxer

lijkt me eerlijk gezegd geen ideale overgang van My Misery naar Army of Harcore, maar ben benieuwd ^^
heerlijk nummer wel om mee af te sluiten trouwens :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 21:16 
 
Hardtraxxer

hanzOr schreef:
lijkt me eerlijk gezegd geen ideale overgang van My Misery naar Army of Harcore, maar ben benieuwd ^^
heerlijk nummer wel om mee af te sluiten trouwens :clap:


ja dat komt in het standaard lijstje voor,, kunnen ze niet overslaan dus;) eerste kwartier was lekker, daarna was de lol er snel af
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 23:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q-Dominic schreef:
200 bpm op een hardstyle feest had ik nog niet eerder gehoord, kon het ook niet bijbenen..


Ik kan me van vorig jaar herinneren dat Noize Suppressor ook aan de snelle kant eindigde met Fingherz. Ik vind het altijd wel lekker, nog even je laatste energie eruit knallen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2010 00:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Was heerlijk setje, nog lekker staan te raggen tot het einde ;-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2010 11:55 
 
Artiest

Wel een leuk setje maar wel jammer dat tracks als Nobody said it was Easy en Scrap Attack Endymion Remix gedraaid worden maarja doe je niks aan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2010 14:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

BuzzLightyear schreef:
Q-Dominic schreef:
200 bpm op een hardstyle feest had ik nog niet eerder gehoord, kon het ook niet bijbenen..


Ik kan me van vorig jaar herinneren dat Noize Suppressor ook aan de snelle kant eindigde met Fingherz. Ik vind het altijd wel lekker, nog even je laatste energie eruit knallen :P

Ja maar die was voor de rest echt bizar traag :/ Fingerz op het einde was wel het hoogtepunt van het hele feest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2010 21:09 
 
Hardtraxxer

Digesta. schreef:
ik zie de "alternate reality" remix niet??

dat is de voorlaatste plaat.
dus ID kan ook worden weggehaald.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2010 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkSymphony schreef:
Digesta. schreef:
ik zie de "alternate reality" remix niet??

boeiend?
die zul je echt ng wel vaker in setjes tegen komen :P ;)
vind 02 erg vet :bomb:
en vanaf sick of it al is het een :bomb: set :thumbsup:


Die remix is niet te mixxen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2010 17:04 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Heb deze set maar half meegemaakt omdat we liever niet te laat bij de bus waren en de meeste het van ons toch al genoeg vonden, maar ben zeker tot en met abduction nog hard losgegaan :P

Vond alleen beetje jammer dat de bass bij alle hardstyle artieste stuk harder leek te gaan dan bij dit laatste uurtje...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2010 21:28 
 
Hardtraxxer

kmoet zeggen ik luister het setje nu en hij gaat best wel lekker!
op de wat hitjes maja laatste stuk is zeker hard! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2010 13:40 
 

http://podcast.q-dance.nl/audio/62.Qlim ... dymion.mp3
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 14:41 
 

opzich wel harde TL :D jammer van nobody said en how long :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 14:59 
 
Hardtraxxer

DarkSymphony schreef:
opzich wel harde TL :D jammer van nobody said en how long :thumbdown:


Heerlijk juist even die meezingmomentjes. maar dat zullen er weinig met me eens zijn op dit forum :P
Refly ging trouwens echt ziek hard live!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 15:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Q-Dominic schreef:
DarkSymphony schreef:
opzich wel harde TL jammer van nobody said en how long


Heerlijk juist even die meezingmomentjes. maar dat zullen er weinig met me eens zijn op dit forum
Refly ging trouwens echt ziek hard live!


Die had je bij de hardstyle setjes er al aardig wat van in zitten, daar hadden ze het van mij niet voor hoeven doen.
Heb zelf deze nummers nog niet grijs gedraait dus niet heel veel problemen mee, heb er ook pas 1 feest er op zitten
dus dat zal verder wel komen. Had toch liever iets harders gezien :yawn: rest was trouwens wel lekker losgaan :worship:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore