Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2025 16:47 

Hardtraxx Newbie

Download
https://soundcloud.com/defqon-1-9275715 ... on1-2025-2

Tracklist:
NNB

Heerlijke mix van classic en- millennium hardcore en uptempo. Onverwachts goede set, waarvan ik van de eerste tot de laatste minuut geboeid was. Nooit verwacht dat dit door Evil Activities geproduceerd zou worden, maar de eerstvolgende keer dat hij op de line up staat, ga ik er heen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2025 19:10 

Hardtraxx Addict

Na je lovende woorden heb ik toch even de stoute schoenen aangetrokken en heb ook ik deze set aangezet. "Een boeiende set van Evil Activities? Anno 2025?? Zou het dan toch nog kunnen???" dacht ik nog terwijl de eerste tonen door mn oortjes klonken. Helaas heb je mij flink in de aap gelogeerd koeneindhoven040, dit is niet waar ik op had gehoopt :(

Desalniettemin ben ik blij dat het jou zoveel vreugde geeft en ik wil je veel plezier toewensen op het morsdode forum!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2025 20:41 

Hardtraxx Veteran

Paling schreef:
Na je lovende woorden heb ik toch even de stoute schoenen aangetrokken en heb ook ik deze set aangezet. "Een boeiende set van Evil Activities? Anno 2025?? Zou het dan toch nog kunnen???" dacht ik nog terwijl de eerste tonen door mn oortjes klonken. Helaas heb je mij flink in de aap gelogeerd koeneindhoven040, dit is niet waar ik op had gehoopt :(

Desalniettemin ben ik blij dat het jou zoveel vreugde geeft en ik wil je veel plezier toewensen op het morsdode forum!

Je bent zo'n gans Jip
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2025 10:58 

Hardtraxx Addict

Mr Lellebel schreef:
Paling schreef:

Je bent zo'n gans Jip

Love you
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore