Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 16:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Download Endymion @ Qore 3.0 2012:
http://soundcloud.com/qdance/qore-3-0-2012-endymion

Tracklist:
1 Miro - Shining
02 E-Man - Bassmachine
03 Amnesys - The purest
04 Tommyknocker - The aftermath
05 Nosferatu - The Underground stream
06 The Outside Agency - The strangers
07 Project Omeaga & Endymion - None to give
08 Catscan - Wo III
09 Pandorum - Surpassed
10 DJ Sim - Simbiosis
11 Tha Playah - Clit.com
12 Meagashira - Through inner core
13 Synapse - Crispy kick
14 Meccano Twins - Tendrils of agony
15 Nosferatu & Ophidian - Psychiatric ass
16 Catscan - Capture in distress
17 Endymion - Pussy Motherfuckerz
18 Tommyknocker - In the shadow
19 Endymion - Make some noise
20 Enzyme X - Dissonant poetry
21 DJ Arjuna & Beyonder - Shoot that motherfuck (Negative A remix)
22 Porter Robinson vs Deadmau5 & Wolfgang Gartner - Aguru's champ of vandalism (Endymion Bootleg)
23 Endymion & Evil Activities - Vengeance
24 Endymion & Nosferatu - Act of god (Official Thunderdome Anthem)
25 Ophidian & Ruffneck - So many sacrifices
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 16:49 
 
Hardtraxx Addict

Dus ze kunnen het nog wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 16:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 18:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:bomb: Lekker hoor, als ze dit nou vaker draaien
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 20:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vet setje :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 21:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Echt van genoten zaterdag :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 21:11 
 
Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Vet setje :woot:

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 21:54 
 

:bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2012 00:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Beste set die ik dit jaar op een feest heb mogen aanhoren. Zoveel epische ouwe zooi in één set waaronder zowat de helft bij mn alltime favorieten hoort :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2012 11:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ze kunnen het nog wel :P dit vind ik 100x beter dan die "Bootleg setjes"..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2012 21:50 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Miro - Shining

Haha episch dat iemand die nog in zijn set doet. Een van de all-time beste early tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2012 22:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand zippy? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zelfs ik ken een hoop van deze platen, gaat zeker mee deze! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 01:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Miro - Shining

Haha episch dat iemand die nog in zijn set doet. Een van de all-time beste early tracks.


Eens, meesterlijke openingstrack! En een hele vette set ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 20:15 
 
Hardtraxxer

:loving:
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore