Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 11:14 
 
Hardtraxx Veteran

Endymion & Evil Activities @ Defqon.1 2013 RED:
[zippy]http://www75.zippyshare.com/v/15345898/file.html[/zippy]

Tracklist:
01. Frontliner - Weekend Warriors (Endymion Remix)
02. Evil Activities & DV8 Rocks! - Guess What?
03. Endymion & Frequencerz feat. DV8 Rocks! - Caught in the Fire
04. Evil Activities & E-Life - World Of Madness
05. Endymion & The Viper ft. FERAL is KINKY - Raging in the Dancehall
06. Yellow Claw & The Opposites - Thunder (Evil Activities & E-Life Remix)
07. Endymion - Make Some Noise (Furyan Remix)
INTERVIEW Audiofreq
08. Evil Activities - It's OK
09. Mad Dog - Agony
10. Endymion & Nosferatu - Drunk With A Gun (Evil Activities Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een drama zeg :lol: niet te zuinig
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 14:31 
 
Hardtraxx Veteran

Als Hardstyle liefhebber vond ik dit leuk om naar te luisteren...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Als Hardcore liefhebber ben ik blij dat ik hier niet naar heb hoeven te luisteren...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 15:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hadden we wat anders verwacht dan?

Met zoveel gezang hadden ze net zo goed bij RTL Viert De Zomer kunnen staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 16:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

07. Endymion - Make Some Noise (Furyan Remix)
08. Evil Activities - It's OK
09. Mad Dog - Agony
10. Endymion & Nosferatu - Drunk With A Gun (Evil Activities Remix)

Ik vind dit eigenlijk best vet. Zal wel aan mij liggen dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 07:29 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

tijdens hun set werd ook een hardcore remix van Gunz For Hire - Bolivia gedraaid. precies tijdens dat interview
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 08:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Hadden we wat anders verwacht dan?

Met zoveel gezang hadden ze net zo goed bij RTL Viert De Zomer kunnen staan.

Whaha :lol: Ik vind deze jongetjes wel lachwekkend, dat ze 'vroegah' zo goed konden producen en draaien, en moet je nu eens zien. Zou het aan het eind allemaal waard zijn geweest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2013 12:29 
 
Hardtraxxer

Dat is volgens mij geen remix. Evil activities heeft een nummer met dezelfde vocals dacht ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2013 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoihoudoe schreef:
Dat is volgens mij geen remix. Evil activities heeft een nummer met dezelfde vocals dacht ik.

Is wel een remix, kun je hier duidelijk horen.
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore