Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2011 12:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Download Dyprax @ Dominator 2011:
http://www42.zippyshare.com/v/75635550/file.html
http://hotfile.com/dl/125442279/52619ec ... x.mp3.html

Tracklist:
01. Dyprax & MC Tha Watcher - The Statement of Disorder
02. T-Junction & Angerfist - Deadly Volts
03. Hellsystem - Mad Pimp
04. Dyprax - Depths of sin
05. Tommyknocker - Crunk
06. Outblast vs. DJ D - Electro Shocking (Dyprax Remix)
07. Miosa - Destination Heaven
08. Tommyknocker - Hurricane
09. T-Junction & Dyprax - Religion Of The Beast
10. Rayden - Ultimate Baxtard (Dj Juanma Remix)
11. Kid Morbid & Dazzler - Conflict
12. ID
13. Euromasters - Alles Naar De Klote (Neophyte & Evil Activities Remix)
14. Dyprax - Fuck Your Pride
15. ID
16. Dyprax & Angerfist - The Pearly Gates
17. Angerfist & Tieum - Just Know
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2011 13:00 
 

hitjes parade :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2011 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Idd maar had ook niet anders verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2011 16:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

03. Hellsystem - Mad Pimp
04. Dyprax - Depths of sin
05. Tommyknocker - Crunk
07. Miosa - Destination Heaven
08. Tommyknocker - Hurricane
10. Rayden - Ultimate Baxtard (Dj Juanma Remix)
11. Kid Morbid & Dazzler - Conflict
12. ID
13. Euromasters - Alles Naar De Klote (Neophyte & Evil Activities Remix)

Dyprax :worship: Echt een eindbaas!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2011 18:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

DarkestSymphony schreef:
hitjes parade :surrender:

??????
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2011 23:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
DarkestSymphony schreef:
hitjes parade :surrender:

??????

Tsja, alles wat niet leuk is, is een hitjesparade en standaard :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2011 23:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2011 14:17 
 
Hardtraxx Newbie

naam van track 15 = Norphine - Let's Begin
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2011 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

12. ID 100% van dyprax, hoor die style :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 15:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hoop het want het is al wel weer best lang gelden dat ie een nummer maakte
of ikk hed iest niet gevolgt
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

550decibel schreef:
hoop het want het is al wel weer best lang gelden dat ie een nummer maakte
of ikk hed iest niet gevolgt


de laatste was statement of disorder:p maar er komt al een bite yo style remix
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 09:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

die statement of disorder wist ik :P ik was ook op masters maar wis nie dat er een nieuwe track aan kwam weet je ook waneer die releast;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

550decibel schreef:
die statement of disorder wist ik :P ik was ook op masters maar wis nie dat er een nieuwe track aan kwam weet je ook waneer die releast;)


Ik zou het niet weten:p weet niet eens de naam e.d.
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore