Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mixje dat ik laatst heb gemaakt :D

Draidy - Real Hardcore Shit:
http://www63.zippyshare.com/v/81381909/file.html

Tracklist:
01. Negative A & Tymon - Hells Bells
02. The Outside Agency - Surreal
03. Angel - Freak Of Nature
04. Tymon - Never Look Back
05. Nosferatu - Nzmdfc1
06. SEBO - Death Hour (Satronica Remix)
07. Petrochemical & Ophidian - Inanimate
08. Endymion (Enzyme X) - God's Child
09. Subversion Ft. System 3 - Trouble Makers (Bartoch Remix)
10. Lysa & Italian Terrorist - Feel Da Rhythm
11. The Punisher - Fuck Up The Party (Tieum Remix)
12. Drokz, Tafkat & MC Courage - 1Day1Track
13. Cemtex - Dynamix
14. Dom Vs X Fly - Real Shit
15. Noisekick - Hunt You Down
16. SRB - Guitar Hero
17. TommY RuleZ - My Splitter Soul! (J-Gabbersha Ft. Architektor Maran Remix)
18. Nevermind - Evilness
19. Lord Of Sp33d - Black Friday (600BPM Refix)
20. Noizefucker - Let's Make War


Tegen het einde aan worden sommige overgangen iets minder. Moet ik nog leren ;)
Enjoy :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die SRB plaat en Death Hour remix is eigenlijk het enigste wat me interesseerd.
Ook gaat het tempo voor mij veels te hoog op het einde. 600BPM >.<
Niks voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 21:01 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ik vind het wel een mooi mixje om te luisteren onder het maken van mijn schoolwerk.
Loopt wel lekker door! God's Child blijft ook een lekker nummer :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 21:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
Die SRB plaat en Death Hour remix is eigenlijk het enigste wat me interesseerd.
Ook gaat het tempo voor mij veels te hoog op het einde. 600BPM >.<
Niks voor mij.

Kan, ieder zijn mening :thumbup:
Eart schreef:
Ik vind het wel een mooi mixje om te luisteren onder het maken van mijn schoolwerk.
Loopt wel lekker door! God's Child blijft ook een lekker nummer :thumbsup:

Thx :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2012 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ga hem luisteren :)
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore