Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 23:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Begonnen met Industrial, afgesloten met Speedcore.
Als je niet van Speedcore houd kun je ook 5 tracks voor het einde ophouden met luisteren ;)

Draidy - Industrial ~ Speedcore:
https://rapidshare.com/#!download|783p9 ... 251546|0|0



Tracklist:

01. Al Twisted - Chaos Evolves
02. Chrono & Rhose - Just Shoot Me
03. Tymon - Desolation
04. N-Vitral - Kling Klong
05. Enzyme X - Dissonant Poetry (Fourth Verse By The Oustide Agency)
06. Nosferatu - Disease
07. The Outside Agency & Ophidian - The Insect Mind
08. Tieum And Ophidian - Syst3m
09. Frame Of Mind - Ball In A Bull's Eye
10. The Outside Agency - Primitive
11. Enzyme X - Anonymous
12. Raggedy @ndy - Eardamage
13. Sei2ure - Touched By God
14. Al Twisted - Smash Your Face (Bartoch Remix)
15. Triax - Bioshocked (Forsaken Is Dead Remix)
16. EST Ft. MC Matos ( Bartoch & Cyane ) - Fuck Off The Haters ( TIH Anthem 2012 )
17. Industrial Frequency Ft. Andy The Core - Suburban Democracy
18. Redmore - Bassvader
19. Lowroller - Butchering Drums
20. Frazzbass - Explosion
21. Frazzbass Ft. The Horrorist - Zerschlagen (The Speed Freak EBM-Core-Fusion Remix)
22. Unexist - Bodybag
23. D.O.M. - Fuckkk The System (Akira Ukong Style Reshoot Remix)
24. Tripped - Serial Wanker (The Producer's Super Abusive Mix)
25. Rakuza - III Boy (KRTM's Zieke Jongen Remix)
26. The Destroyer - The Fact Is Phakt
27. Frazzbass & The Sickest Squad - Supermario (Exagon & Da Boomer's Anti-Remix)
28. Paranoizer - Spazeman
29. Noisekick - Dance Now (The Destroyer Remix)
30. Noisekick Vs. The Untitled - Sensueel Geluid Uit Friesland
31. Junkie Kut - Welcome To The Future
32. Noisekick - Eyes Of A Psychopath
33. Hellseeker & Patricider - Simons Symphony Mix
34. Noizefucker - Association With Ultra
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 23:23 
 
Hardtraxx Newbie

Eveneens heerlijk! shoutbox mixjes zijn hier toch wel het enigste waarom ik nog op hardtraxx ga.. Bedankt jongens ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 23:27 
 

gaaf einde... dat gaat van trrrrrr rr rr r r rrrrrrrrrrrrrrrrr
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 01:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lol @ die einde xD
Flppppppppp random screeche fffflllllpppppppppp

Ik zie er wel humor in maar niks voor mij ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dragenser schreef:
Lol @ die einde xD
Flppppppppp random screeche fffflllllpppppppppp

Ik zie er wel humor in maar niks voor mij ;)

Precies dit. Moet wel zeggen dat ik de 1e helft wel heeeeeel vet vindt! Maar daarna gaat t gewoon te snel voor me...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahaha dat einde is echt niks voor mij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 22:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oke, ik heb een poging gewaagd.. Aangezien je dat vroeg in de Shoutbox..

Maar echt, nee.. Dit is niks voor mij TRRRTRTRTRRR xd Het gaat mij allemaal wat te snel
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 22:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meso schreef:
Eveneens heerlijk! shoutbox mixjes zijn hier toch wel het enigste waarom ik nog op hardtraxx ga.. Bedankt jongens ;)

:thumbsup:


kaboem schreef:
gaaf einde... dat gaat van trrrrrr rr rr r r rrrrrrrrrrrrrrrrr

:/



The Skribbler schreef:
Moet wel zeggen dat ik de 1e helft wel heeeeeel vet vindt!

Thanks :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 22:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Hahahaha dat einde is echt niks voor mij :P

Dacht ik al :P



Project 141 schreef:
Neem hem mee :)

Nice


roberttt schreef:
Oke, ik heb een poging gewaagd.. Aangezien je dat vroeg in de Shoutbox..

Maar echt, nee.. Dit is niks voor mij TRRRTRTRTRRR xd Het gaat mij allemaal wat te snel

Toch leuk dat je het probeerde xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 08:08 
 
Hardtraxxer

Vanaf Unexist - Bodybag begint het goed te worden :)
Even een suggestie, volgende mix terror en speedcore. Eindigen met Annyoing Ringtone - Extratone Pirates, dat zou wel vet zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 13:58 
 

extratone :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 14:02 
 
Hardtraxx Veteran

kaboem schreef:
extratone :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 14:25 
 
Hardtraxxer

kaboem schreef:
extratone :')

Industrial :yawn: :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 14:53 
 

http://www.youtube.com/watch?v=pSO28j-6zJg


Dit is echt serieus? :''''''''')
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 15:19 
 
Hardtraxx Veteran

Extratone gaat idd iets te ver, industrial zit nog verschil in maar dit is een zzzzzzzzzzzzzzzzz 2 minuten lang :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 21:04 
 
Hardtraxxer

http://youtu.be/_aNC3ex6-Y0

http://youtu.be/7g4axQy6cqI

http://youtu.be/6QIPfGSDfVQ

iGoA is naar mijn mening meer psychedelic :)
http://youtu.be/eKREp_8ZUx0

http://youtu.be/AGWf5QekS7M

En de beste speedcore track ever naar mijn mening:
http://youtu.be/QmwkAEHFB60
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2012 10:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die laatste 2 vind ik vet, Lacrima kende ik natuurlijk al.
Dat Imil en Loffciamcore stijltje doet mij ook steeds minder. Heb liever duistere speedcore.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 12:35 
 
Hardtraxx Veteran

Oke serieus dat einde is net of mij computer bij een kick blijft hangen. Vreselijk xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 20:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb je 2 tracks van Brain Explosion EP, vergeet je de beste track :cry: Throwin Them Bones Remix dus.

Buiten dat heel lekker setje, met plezier geluisterd. Alleen jammer dat veel nummers zo opgepitcht worden, krijg daar een beetje een partyraiser idee bij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bedankt voor de reacties iedereen!

Behalve dat 99% van jullie speedcore niks vind neem ik de rest van de comments mee voor mijn volgende mix :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 22:24 
 

:drool: :corn: Ik luister heel graag alles dus ik neem deze compleet mee!
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore