Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 23:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Download Steffnov @ Beyond Limits Chapter 21:
[zippy]http://www43.zippyshare.com/v/24576535/file.html[/zippy]

Tracklist:
01. Stormtrooper - A Part of You Remains
02. Omnicide - Drowning In The Mainstream (Embrionyc's Engulf Version)
03. The Outside Agency - Godspeed
04. CH30H - Hallucinating Angel
05. Zanthrax - Sandman
06. Cubic Nomad & Xtematic - Child of The Machine
07. Mindustries - Black
08. The Outside Agency - 740MHz: Intertial Overtone
09. Embrionyc - They Left Her To Die
10. Sei2ure - Chainsaw
11. Machine Show - The Cast Out
12. Void Settler - Gnomes Tinker With Time
13. Broken Rules - Bunker Action
14. N-Vitral - Ghettocore
15. Moleculez Ft. Embrionyc - Vengeance
16. Fracture 4 - I Never Want To See Your Face Again
17. Sei2ure - Mutations
18. Cubic Nomad Ft. Moleculez - Solemn
19. The Relic - Frame of Mind
20. The Outside Agency & Mindustries - The Immobilizer VIP
21. Zanthrax - Evil Returns
22. Rude AWakening - Forward Thinking
23. Peaky Pounder - Viisi (N-Vitral's Ultra New Super Hit Version)
24. Al Twisted - Snakebite
25. Embrionyc - It Would Be So Nice
26. Cubic Nomad - Holy War
27. The Outside Agency & Mindustries - Dark Awakening
28. Moleculez - Gargoyle
29. Desolation - Destructuration Gelstat
30. The Relic - The Path To Enlightment
31. Zanthrax & The Relic - Children of Hell (Monotone Madness VIP By Moleculez)
32. Unnatural Selection - Decay of The Angel
33. Sei2ure - Assault
34. Sarin Assault - Undead II (Tymon's Noise of Thunder Remix)
35. Meander - Mourning Waltz
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 02:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga 'm morgen luisteren, ben benieuwd of het iets voor mij is ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 10:11 
 
Hardtraxx Elite

Hij was top! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dylan-E schreef:
Hij was top! :thumbsup:


Danku :loving:

Grozny schreef:
Ik ga 'm morgen luisteren, ben benieuwd of het iets voor mij is ^^


Ondanks het tempo dat op HS niveau ligt, vrees ik dat een behoorlijk gedeelte van HT dit teringherrie gaat noemen. Ben dus benieuwd wat je er van vindt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond het wel een lekker setje, luisterde goed weg. Kan alleen niet zeggen dat het totaal mijn ding is, had eerlijk gezegd na zo'n 40 minuten wel even de behoefte om wat anders te gaan luisteren. :P Toch maar doorgeluisterd, laatste tracks waren erg vet :D

Denk dat ik zo nu en dan wel een setje mee ga nemen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 01:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een teringherrie, Stefan...

Zoals Promo ons vertelde 'I love it... IT'S FUCKING AWESOME!'

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 21:05 
 
Hardtraxx Veteran

Ik neem hem mee na het lezen in het hardstyle vs industrial topic. Ben benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 21:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaat uiteraard mee Stefan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 21:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Ik neem hem mee na het lezen in het hardstyle vs industrial topic. Ben benieuwd.

Nu ben ik benieuwd wat je er van vond ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 21:48 
 
Hardtraxx Newbie

Gaat mee! ^^
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore