Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 21:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo, dit is mijn eerste poging tot een DNB/Crossbreed/Industrial/bedenklekkerjeeigenhokje mix. Vind het zelf wel lekker wegluisteren. Enjoy!

Download Mr. Lellebel @ Herrie Mix # 1:
http://www29.zippyshare.com/v/31810895/file.html

Duur:01:07:30

Tracklist:
1. Triagato - Plasma
2. Angerfist - Eraser
3. Limewax - Fuenf
4. Dub Elements & eRRe - Pop Im (The Panacea VIP)
5. Dub Elements & Gancher & Ruin - Chicago
6. Gancher - Lekto VIP
7. Dither - Binary
8. AK Industry & Billy S - Monster (Switch Technique VIP Mix)
9. N-Vitral - Welcome To The Killzone
10. Switch Technique & Mindustries - Bone Grinder
11. The Outside Agency & Sinister Souls - Perfect Organism
12. The Outside Agency & Sei2ure - Undermind
13. Triax & Ruffneck - The Damned (Demon)
14. The Outside Agency & Ophidian - The Silence
15. Dither - Danger
16. Ophidian - Inception By Sound
17. Dither - Epic Failure
18. Ruffneck & Synapse - Denial Of Evil (Evil)
19. Enzyme X - Dissonant Poetry (Third Verse By Synapse & Sei2ure)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 21:47 
 

Wel n paar hitjes maar verder best leuk :O
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 21:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doe vrolijk mee met de hype dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 21:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben nog lekker een industrial dagjesmens ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 00:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeer lekker, David! Zitten een paar platen tussen die ik nog niet ken, dus ik ga hem zeker luisteren :thumbup: Toevallig ook weer naar r_AW de 24e? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 01:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaat mee, ff lekker opwarmen voor Qore :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 09:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Zeer lekker, David! Zitten een paar platen tussen die ik nog niet ken, dus ik ga hem zeker luisteren :thumbup: Toevallig ook weer naar r_AW de 24e? :$

Thanks! En waarschijnlijk wel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaat mee :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 21:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 12:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Verdomme David was een fijn setje. Ik ben nog een leek op Industrial gebied dus inhoudelijk kan ik er weinig over zeggen maar hij staat al 2 dagen achter elkaar aan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 21:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nemesyz schreef:
Verdomme David was een fijn setje. Ik ben nog een leek op Industrial gebied dus inhoudelijk kan ik er weinig over zeggen maar hij staat al 2 dagen achter elkaar aan :D

Aaah fijn om te horen man :D Komt snel een nieuwe aan :cool:
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore