Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 17:45 
 
Hardtraxx Newbie

Dominator setje by DJ MeVaDo


Tracklist:
1:Nirvana Of Noise(DominatorAnthem 2011) - Art Of Fighters
2:Broken - Evil Activities , Endymion , E-life
3:Highway To Hell(Dominator Anthem 2010) - Nitrgenetics
4:Who We Are - The Viper , Nosferastu
5:Incoming - Angerfist
6:Trasher - Neophyte
7:YES - Angerfist(Znooptokkie Drokz remix)
8:Maffia - Angerfist
9:Coming Home - The Viper , Neophyte
10:Raw To The Floor - The Viper , Evil Activities
11:Bassdrum Bitch - Noise Suppressor
12 Outro Nirvana Of Noise Dominator 2011
Enjoy it DOMINATORRR!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ten eerste: Trasher! is van Neophyte EN Tha Playah
Ten tweede: Hoe haal je het in je hoofd om na knallers als Trasher! en Yes (Znooptokkiedrokz Remix) nog Coming Home te draaien? :oh: Niet wat je noemt logische opbouw
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet te vergeten dat 03 eigenlijk Driven By Fear heet. En je opbouw is inderdaad...nou ja die is er gewoon niet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben niet echt een 'expert' in Hardcore, maar ik zie zelfs dat de opbouw om te janken is :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 21:55 
 
Hardtraxxer

Nice try zou ik zeggen, maar als dit jouw bedoeling is, dan kan je beter iets anders gaan doen helaas...
Dit is echt niet de moeite waard. En Coming home draaien?? :nono: Dat is gewoon een baggerplaat, die hoort in geen enkele set thuis :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 22:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Core_freak schreef:
Dat is gewoon een baggerplaat, die hoort in geen enkele set thuis :/

Dat vind ik niet. Ik ben het met je eens, ik vind het ook bagger maar dat is een kwestie van smaak. Smaak kunnen we niet veranderen en dat willen we ook niet proberen natuurlijk. Daarentegen kun je wel tips geven over de volgorde van de tracklist, helemaal in dit geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 12:42 
 
Hardtraxx Newbie

Vind het sowieso vrij nutteloos om zoiets hier te posten, aangezien het, zo te horen, een opgenomen automix is...
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore